sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Si nici nu stiu cum am ajuns aici, sa-i dedic blogul asta lui in totalitate. Pt ca nu era asa, incepusem cand l-am cunoscut pe el, dar aveam chestii normale de spus..acum toate celelalte par undeva departe, neinsemnate.
Poate ca asa e cand simti ca esti atat de confuza incat te contrazici singura in propozitii si sentimente.

Si totusi, ca sa nu scriu iar despre el, am de gand sa scriu acum efectiv ce am facut saptamana asta, ok? Pt ca pot si am chef si nu vreau sa ma gandesc la EL. (desi teoretic m-am gandit/ma gandesc deja).

Nu stiu de unde sa incep dar ideea e ca stateam in pat obosita si ma gandeam cat de lunga a fost saptamana asta, nu degeaba credeam ca trecusera luni intregi. Luni dimineata eram la munte saptamana asta, cu partiile alea superbe si cu prietenii; iar luni seara eram aici, la bunici, dupa care am ajuns acasa. I-am convins pe ai mei sa stau marti acasa si cel mai constructiv lucru pe care nu l-am facut a fost o incercare esuata de a "scrie" la romana. Miercuri am ajuns si eu in sfarsit la liceu . Ciudata zi. Am avut o dispozitie groaznic de buna (chiar incepusem bineee, vreau iar vacanta!!) si dupa ore am mers in Nirvana..ok, pana aici totu normal. Poate daca nu ma imbatam asa repede si asa rau incat acum cea mai buna prietena sa nu ma lase sa beau, daca nu aveam si filmari si nu mi-as fi amintit momentu cand tipam la un caine strigandu-l pe numele persoanei iubite, sau momentul cand am inceput sa plang (PENIBIL.) probabil n-as fi crezut nici eu. Joi nu stiu ce am facut, cred ca am incercat sa nu ma las afectata de nimic si de "prietena" lui. Practic numai e vineri, deci vineri am..aaa? A da, am avut o zi plina ca deobicei ( e vineri ce naiba)  si cumva brusc seara am ajuns in acelasi loc in care eram luni, la bunici. O sa mor in camera asta de tristete pt ca ultima oara cand am fost aici imi amintesc ca eram cea mai fericita pers de pe pamant si aveam incredere ca atunci cand ma uitam la telefon aveam un mesaj de la el. Aveam incredere ca e acolo. Aveam incredere ca ne vedem. Sti ce am acum? Nimic. Cum asa? Uite-asa, in nici-o saptamana..

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde