vineri, 3 mai 2013

C

El? Al meu. El e cel care are mereu rabdare sa ma ajute(desi sincer nu stiu cum ma mai suporta) si imi spune cu o voce exasperata "andreea!nu tipa!" cand o iau razna, si, cu toate ca stiu ca nu suporta ca o fata sa i tipe in cap eu continui sa ma enervez. El e atent la fiecare cuvant pe care il spun mai ales daca e legat in vre-un fel de relatia noastra, si imediat se alarmeaza cand nu i place ceea ce aude. El e cel care se bosumfla intr-un mod adorabil cand nu i convine ce spun. El e singurul baiat care a regretat vreodata ca m a inselat. El poate sa arate super bine daca vrea, mai ales cand nu poarta tricoul cu decolteu:))) pe care nu l suporttt. El se crede cel mai smecher cu gluga aia in cap si privirea gen "va fut pe toate daca vreau". El imi scrie cele mai dragute compuneri. El ma face mereu sa zambesc ca nebuna in fata telefonului cand imi trimite un mesaj dragut. El ma accepta pe MINE, ceea ce e greu de facut.

Vreau mereu asta. Vreau sa fiu egoista si sa l pastrez pt mine, sa nu l aiba nimeni altcineva. Vreau sa am sentimentul acela..ca sicum imi dau lacrimile de fericire cand ne sarutam, tot timpul. Vreau doar sa l tin de mana sau sa ma tina in brate, sa ma simt in siguranta langa el. Vreau sa stiu ca atunci cand o sa ma trezesc dimineata, el va fi inca acolo. Vreau sa ajung sa l iubesc pe el asa cum n am avut sansa sa o fac vreodata.

Cred ca am realizat atunci cand l am cunoscut ca aveam o parere prea..proasta, despre cum ar trebui sa fie lucrurile intr o relatie. El m a salvat la propriu si e exact ceea ce cautam eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde