vineri, 10 mai 2013

E rau sa dezamagesti oameni. Dar oare cum e cand te dezamagesti pe tine insuti?
Au fost niste zile ciudate, o saptamana ciudata defapt. E adevarat ca eu mi-am rezolvat "problemele", mi-am revenit si am revenit; insa am stat si am privit din afara cum vietile prietenilor mei sunt distruse. Pur si simplu am inceput sa ma gandesc iar cat de usor e sa spui cuvintele pe care sti ca cel de langa tine vrea sa le auda, sa dai speranta dar defapt sa nu oferi nimic. Sunt unpic mandra si geloasa pe faptul ca eu eram asa si pe faptul ca altii sunt asa; persoanele care ranesc pe cei din jur, au insa grija de sufletul lor. Sunt egoisti si se pun pe ele insele pe primul loc. Insa nu e corect..nu e bine, am vazut asta. Am vazut cata durere poti crea celor din jurul tau, din cauza a ceva ce ai facut in trecut.
In paralel, am ranit si eu. N-as fi crezut sa regret atat de mult, mai ales ca n-am regretat nimic niciodata. Nu mai vreau sa vad niciodata privirea aia, care cred ca a fost plina de durere. Genul acela de privire care te face si pe tine sa plangi si a carui motiv nu vrei sa crezi ca esti tu. Am ranit multe persoane de multe ori, am vazut ochi in lacrimi, am vazut dezamagire, am vazut durere in timp ce doar ma prefaceam ca imi pasa. Dar nu mai vreau sa fiu asa, si nici nu mai sunt.
"Why can't you be good?"
"Because when people see good, they expect good. And I don't want to live up to anyone expectations."
Published with Blogger-droid v2.0.10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde