marți, 7 mai 2013

Si oare cum se face ca nu mai rezist sa nu-l vad 2 zile? Ca imi e dor de el si vreau doar sa-l vad si sa ma ia in brate, sa-mi spuna "iubeste-ma". Cred ca am ajuns in punctul ala in care eu ma atasez mult de o persoana si incep sa vreau sa fiu draguta bla bla. Simt nevoia sa vorbesc cu el, sa stiu ca e langa mine. Si stiu ca nu o arat. Si stiu ca nu e bine. Si stiu ca sunt complicata. Dar chiar simt asta, afectiune, chiar zambesc mereu cand aud ca spune cuiva "frate eu chiar o iubesc pe andreea". Chiar ma bucur ca am langa mine o persoana sincera care ma accepta si stiu ca nu va pleca a2a zi cand "momentul" trece. O sa incep sa apreciez mai mult ceea ce am langa mine, pt ca e ceva ce multi ar vrea. O sa-l iubesc si apreciez mereu pt ca nu e ca ceilalti, pt ca pot sa-i vad in ochi iubirea, pt ca se uita la mine ca si cum sunt tot ceea ce isi doreste.

"Eu zic ca o sa va tina mult."
"Si eu zic asta."

Published with Blogger-droid v2.0.10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde