vineri, 24 decembrie 2010

Ajunuuu'

heloo lumeee!!
e ajunuu:x:x in sfarsit:x

azi a fost o zi cam stresanta dar se pare cam reusit sami fac timp pt voi.
so, in timp ce incercam sa citesc, sa-i asklt lu dany iubirea pt Ipod touch si dupa ce am terminat bradu' pe care ,mentionez lam fakt singura k fratimiu:)) mam gandit sa scriu cva de Craciun...

oare cemi exprima? pai ce va exprima tuturor:))

eu de Craciun sincer, nu ma simt bine daca nu il petrec seara k Stefy iar dimineata k familia si k Valentin un baiat bla bla.
in fiecare Craciun a fost asa. asa mam obisnuit si imi place la nebunie (app akm o astept pe stef':))

ieri am fost si la colindat, ieri am umblat prin 3 mall-uri, ierio miam luat album Taylor Swift...ieri ma enervat Ady, ieri am agatat o portocala woodoo in gard:))...

dar azi? azi vreau doar as ma ditrez si sa astept Craciunul si cum nu vopi putea pune o postare maine (voi fi ocupata k..alte chestii:))

va spun de pe acum .


MERRY X-MAS :X:x

Un comentariu:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde