duminică, 5 decembrie 2010

Happy Birthday!!!

hei am de facut un anunt!!!
azi de ziua varului meu mai mic si vreau sai zic LMA TIBYYY!!!!

dupa cum vedeti am inceput deja cu sarbatoritii....si vor mai fii (stati sa ajungem la luna martie) dar eh e deabea decembrie iar maine vineee mosu''!!!!

snt oarecum pedepsita (facturile astea) dar se pare ca adorabilii si nemaipomenitii mei parinti imi vor lua cadou:x.

azi miau aratat mai multe bijuterii din argint si miam ales un inel si o bratara superbeee:x simple, dar ff cool si elegante.


revenind la ziua lu tiby:x

best day ever!!!! Doamne imi iubesc viata:x

a fost suuuper distractie ca nu degeaba la un moment dat nici nu ne mai gaseam pe aklo:))

am dansat pe Wii (iar) am glumit, neam distrat.
si fara suparare dar a fost muuuult mai muuult fun ca la Haloween (dar nici ala nu e mai prejos) probabil pt ca am fost o suuper gasca.

maria si claudia mau batut la Wii:(( da las'ca vad ele data vitoare:))

deci cum am spus a fost zapaceala, nebunie, distractieeeeeee!!!

tiby a avut un tort imens in forma de urs si nu mai puteam de oboseala de la atata dans!!

Alelluyaaaa!!!:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde