miercuri, 15 decembrie 2010

P!nk- Raise your glass!

http://www.youtube.com/watch?v=5Fgd8WVyL_4

heeeiii!!

cred ca fiecare a auzit macar refrenu' melodiei asteia (cel putin cei care se uita pe MTV si U si restu').
lam auzit si eu da. dar, din nou, din cauza videoclipului am zis "eah si asta o melodie".. zilele astea insa nu stiu ce melodie de'a lu' pink am cautat si am gasit si tras mai multe.

am ascultat si vreau sa pun ca o iubesc!!!!..in viata mea nam askltat pink si akm cand am ascultat cateva melodii miam dat seama cat suflet si pasiune snt in melodiile ei.

si, of course, si in "raise your glass" care are niste super-versuri.

e buna si de ascultat la petreceri iar melodia in sine imi da chef de viata!!!

numai fiti putin atenti si askltati lyrycsu-l pt ca daca nici la mel asta nu askltati lyrycsu-l, atunci snteti o cauza pierduta:))

am gasit si mel mai lente si ff misto poate o sa mai pun din mom ce am inceput sa o ascult, dar akm am o stare ff buna! am "chef de viata" cum am mai zis si azi!. cautati si voi si nu va uitati la videoclip ca sa vedeti cat de mult suflet este pus in ele.

Just listen and zip-it!

ps: Rock rulzz!!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde