miercuri, 22 decembrie 2010

For NARNIAaaaaaaaaaa:!!!!!!!!!!=))

am vazt narnia lume!!!
inegalabilul, inimaginabilul narnia, film la care am plans si mam speriat de fiecare data dar il iubesc:x

de acnd eram mica am facut o pasiune pt lei din cauza filmului si pot spune ca.. (e secret da?) narnia a fost primul film FANTASY pe acre lam vazt (desigur ma refer la prima parte narnia).

la fel ca si la Harry Potter am fi fost fraieri sa nul vedem! mrg doar ca Harry Potter numi palcea inainte si Narnia da si...mrg:))
akm as vrea sa citesc cartile Narnia pt ca snt ff curioasa cm snt deoarece miam dat seama ca de fiecare data cartile snt ami tari ca filmele:)) (poate ca la HP  e o exceptie:))).

akm in  3ore la 10 seara ma duc la MEET THE FOOKERS:)))))))) la 10 seara ba si cu cine credeti?
logiiic k Dany ca doar el ar merge k mine la film la asemenea ora si ca sa nu credeti ca snt nebuna el ma invitat deci:)))))))

so revenind la Narnia...i love it! so ati fi ff fraieri sa nul vedeti (cred ac se intelege de la sine ca am si plans la el nu?:)))...si nu aducei copii mai mici de 5...aaa..6-7 ani k voi:)) snt unele faze cam scarboase dar filmul meritaaaa:x:x

PS: imi place sa strig


FOR NARNIAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))))))=))))))):))=)):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde