marți, 14 decembrie 2010

wtf?! Pacalita de...DANY!!!!!:-W

Da!!!!!!!!!!!! am fost pacalita! super-pacalita ff pacalita=))

stiu ca dany o s-o ia ca pe o lauda -Fuck!-..

whatever asta a fost pacaleala anului:)) doamne nam mai vazt in viata mea asa cva..si cel mai bun lucru? am descoperit cva uimitoooorr!!!!!!!

Dany chiar este mai nebun ca mine:)) sau cel putin la fel=))

ps: Dany poate citesti si tu sa vezi ceai putut sami faci :-w

nu am ce sa va povestesc asa ca va voi duce direct la sursa:

so...era o zi plictisitoare si...

::..Dani..::: Buna
andy: buna:
::..Dani..::: Cf'
::..Dani..::: ?
andy: bn ...o sa ma loghez pe tel da akm scriam pe blog am auzit o suuuuper expresieee pe care a ziso tata:
::..Dani..::: ?
::..Dani..::: Si anume?
andy: si suna ff ciudat dar mia placut la nebuniee habar nam dc:
andy: pai sti ca mrg e o pov lunga mia explicat niste probl la geometrie de la teza si nam stiut sa le fac si la final mia zis asa
andy: "Think Mc. Fly! think!...
andy: si nush mi sa parut asaaa tareee
::..Dani..::: Mc fly?
andy: am innebunit:
andy: da
andy: nush dc
::..Dani..::: De la ce vine?
andy: ma face sa visez
andy: nu stiu ii mai vin lu tata asa
andy: sti cm ma striga?
andy: da sa nu razi
andy: Dizzy))))))))
::..Dani..::: Lol
andy: ??
::..Dani..::: ma abtin sa nu rad
andy: hai bah
andy: sti ce inseamna nu?
andy: ca eu nu stiam si de 2 ani ma striga si deabea in vara am aflat
andy: ah si snt asa fericitaaa
::..Dani..::: Dc?
andy: numai cuv asta ma face fericita si habar nam dc(((((
::..Dani..::: Think mc fly,think
andy: pai de cuv asta ca in rest am avut o zi de cacat (sory ed expresie)
::..Dani..::: Cred k e o replica dintrun film cv
andy: nu stiuuuu dar e tareeee
::..Dani..::: N-are nik..poti si sa injuri ca sincer nu ma intereseaza
andy: uite ceam gasit
andy: e o trupa
andy: dar suna asa tareeee)
::..Dani..::: Wow...
::..Dani..::: Ce chestie
andy: snt intro perioada ciudata deci as nu te mire reactuule schimbatoare
::..Dani..::: 3 cuv ti-au marcat ziua
andy: pai da mai tiam zis am o perioada ciudata deci de pinde de fiecare cuv pe carel aud
andy: ba snt furioasa ba fericita
::..Dani..::: Sunt aproape de casa ta
andy: si azi am fost super-suparata iar akm Mc fly....
andy: ce?
andy: da unde esti?
::..Dani..::: Da ma
::..Dani..::: La tibi acasa
::..Dani..::: In fata blocului adica
::..Dani..::: Am venit sa-l lasam
andy: vino la mine
andy: nuuu nu veni
andy: ok te saluuutt
andy: si pe tiby dak ami e langa tn
andy: mai*
::..Dani..::: Si el te saluta
andy: ok
::..Dani..::: Hai k vin
andy: si eu il salu Mc fly
::..Dani..::: Serios akm
andy: ce?
andy: nuu
::..Dani..::: Da ma
andy: ba esti nebun?
::..Dani..::: Ba da
::..Dani..::: Cat ai la interfon?
andy: 33
andy: ))))))))))))
::..Dani..::: Perect
andy: ce faci ma??
andy:
::..Dani..::: si ce scara?
andy: eeee
andy: C
andy: vezi ca snt k tata si ne culcam))
::..Dani..::: Da bn dorm si eu pe pres
::..Dani..::: Ba stai k ma invart pe aici ca prostu' si cred  k nu am luato bine
andy: oho ceas vrea sa te ratacesti
::..Dani..::: Bai
andy: dar tu cu cn esti?
::..Dani..::: Deci
::..Dani..::: De la edy
::..Dani..::: Cu david
andy:
andy: singuri?
::..Dani..::: De la edy
andy: eu iti zic cum so iei dar sa nu suni ca te omor
::..Dani..::: De la scara
andy: o iei in stanga
::..Dani..::: De la aia metalica din subsol
::..Dani..::: Asa
andy: aia metalica din subsol?
::..Dani..::: In capatu str?
andy: ai iesit prin spate??
andy: pe unde ai iesit?
::..Dani..::: Pe la aia din spate
andy: pai cand iesi din aia din spate
andy: o iei in dreapta
::..Dani..::: Asaaa
::..Dani..::: mai departe?
::..Dani..::: Stanga
andy: mergi pana in capat
andy: si o iei in stanga
::..Dani..::: ?
andy: si vezi unde e trecerea aia
::..Dani..::: Pai pana in capat e bloc
::..Dani..::: Asa
::..Dani..::: Ultima la stanga?
andy: traversezi frumusel
andy: nuuu
andy: deci
::..Dani..::: ...
andy: dany!!!
andy: ascultama
::..Dani..::: La intersectie?
andy: da la intersectie deci ai ajuns in capat la bloc si ai fakt dreapta si esti pe partea stanga de sosea si in stanga ta, la trecere o sa fie o alee da no iei pe aia o iei pe cea din fata ei adica cea din dreapta ta
andy: pe prima
andy: ca dak o iei pe a2a ajungi la scoala
::..Dani..::: Asa
                  Stai sa ajung
::..Dani..::: Ba da pot sa fac un dus?
andy:
::..Dani..::: Ca-s ud
andy: nu!
andy: ba deci daca suni macar te bat
andy: eu iti zic unde stau eventual sa sti
::..Dani..::: atunci dc vin?
andy: ca snt k tata si e intro dispozitie proasta
andy: nu stiu
andy: poate vrei si tu sa sti unde stau
andy: eventual
::..Dani..::: Pai stiam
::..Dani..::: Marog
::..Dani..::: Asa
::..Dani..::: Am luato la prima
andy: si mergi drept
::..Dani..::: asa
andy: si pe prima aleiuta faci dreapta
andy: prima si singura
::..Dani..::: Mda
::..Dani..::: Imd ajung
::..Dani..::: Asa
::..Dani..::: Akm
::..Dani..::: ?t
::..Dani..::: Trebe sa vad blocu?
andy: deci la straduta aia
andy: faci dreapta adica mergi pe ea si in dreapta ta e un blog
andy: adica blocu meu
::..Dani..::: Blog
::..Dani..::: Aaa
::..Dani..::: Gata am gasit
::..Dani..::: Hai k sun
andy: ???????
andy: helooo
andy: aloo
::..Dani..::: da ce e?
andy: ba da ce naiba sgur esti pe mobil??!
andy: iti arde de glume ha?
::..Dani..::: Da ma
::..Dani..::: Sunt pe mobil...duuh
andy: mrg
andy: pai si unde ai ajuns?
andy:
::..Dani..::: Asa 33
::..Dani..::: Dupa indicatiile tale
::..Dani..::: Daca nu am ajuns in pampas
::..Dani..::: Sunt in fata blocului tau si am dat sa sune la 33
::..Dani..::: Raspunzi azi?
::..Dani..::: Sau vine 2011?
andy: ha??
andy: unde suni ba????!!!!!!!!!
::..Dani..::: La 33 ...
::..Dani..::: Si nu rasp nimeni...
::..Dani..::: Ba unde am ajuns ?
::..Dani..::: Aoleu lu david ii e frig ...
andy:
andy: ba deci ai ajuns la scara C?
andy: pt ca e penultima din capu celalalt
andy: de la aleiuta))))
andy: ba vezi ca raceste fractu'
::..Dani..::: Aoleu sunt la scara a
::..Dani..::: Sper ca n-am trezit pe nimeni
andy: pai nu crd ca exista apartamentu 33 la scara a desteptule)
::..Dani..::: Tocma d-ai
::..Dani..::: D-aia
::..Dani..::: Ba ce naiba tot am sunat n-a raspuns nimeni
::..Dani..::: Hai k ma duc acasa ...
andy: DUTE NAIBII
andy: mam uitat pe geam si nu team vazt
andy: esti asa mic
andy: deci esti unde trebuie
andy: mai ai o miiiiiica problema cu scarile)
::..Dani..::: Dc sa ma duc naibii?,
::..Dani..::: Tu nu trebea sa te culci orikm ?
andy: hmnnn pai am reusit sa mai trag de timp ca sa trag niste mel mica si guns and roses
andy: mika*
andy: ba tu tiai batut joc de mine?)
::..Dani..::: nu ma
::..Dani..::: imi iese messu asta
andy: ?
andy: askltam akm o mel
::..Dani..::: ce te face sa crezi ca-mi bat joc de tine
::..Dani..::: ca ieseam?
andy: "I don't believe you" si eu contini "when you say that your in front of my...my...bloc
::..Dani..::: ce baaa?
andy: nuuu doar faptul ca mesul de pe calk meu nu arata ca si km tu ai fi pe tel
andy: era o melodie a lu pink
andy: si canta ea
::..Dani..::: pai ptr ca folosesc un program
::..Dani..:::
::..Dani..::: slick se numeste
::..Dani..::: parca
andy: "I don't believe you" iar eu continui si zic "i don't believe you when you say that you're in front of my blog ...bla bla")))
andy:
::..Dani..::: si mi-a recomandat un prieten in loc sa intru pe ala mobile.yahoo.com sau cv de genu
::..Dani..::: crezi ce vrei...
andy: ok ba te cred
::..Dani..::: vb mai tz ca e greu sa tastezi in frigu asta...
andy: PEACE
andy:
andy: OK
andy: sa nu raceasca davidd

deci...aici va trebui sa fac o mica paranteza ca voi sa puteti intelege si partea ce va urma:))

mesaj trimis (de catre mine) in timp ce Dany -cika- statea in frig:

"Ba esti nebun tu chiar erai in fata blocului meu???Dak iti ingheata mana nu scrie da sami raspunzi cand ajungi ca ins ca ai innebunit de tot:)) app mai e si test ca nu stiu sgr dak nr tau asta pe carel am e bun:d ps: dear necunoscutule scuze daca am trimis msg si anuntama si pe mn eventual da vroiam sa stiu nr unui baiat:d"

back to the...farsa:))

::..Dani..:: has signed back in. (13.12.2010 21:55)

::..Dani..::: gata ma am ajuns acasa ...
andy: aaaa nai primit mesaju
andy: doamne cui ioi fi trimis
andy:
::..Dani..::: ba da
::..Dani..::: stai sa ma uit
andy: ??
::..Dani..::: lol
::..Dani..::: cica
::..Dani..::: dear necunoscutule
::..Dani..:::
andy: dec e bun nr
andy: deci*
andy: BA HAI AKM FFFFFFFFF SERIOS
andy: CHIAR ERAI IN FATA BLOCULUI?
::..Dani..::: da ma da
::..Dani..:::
::..Dani..::: adica
::..Dani..::: nush daca era blocu tau
::..Dani..::: nu cred
andy: mrg
andy: doamne esti nebun omule
andy: ]
::..Dani..::: ...
andy: ??
andy: hei e un lucru bun
andy: mie cel putin imi plk cand mi se spune cas nebuna..pt ca snt
::..Dani..::: marog
andy: fuck nu mai am loc liber pe hard
andy: yey a mers
::..Dani..::: da bv
andy: habar nai despre ce balmajesc
::..Dani..::: nu
andy: Mc fly
::..Dani..::: cum te simti dupa ce m-ai facut
::..Dani..::: sa stau in frig?
andy: aaaa
andy: rau?
andy: waaaaaaahhhhhhhh
andy: ceam gasiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
andy: !!!!!!!!!!!!!!!!!
andy: )))))))))
andy: ))))))))))
::..Dani..::: ho ma ca nu am stat deloc in fata niciunui bloc ...
::..Dani..::: bwahahahaha \))
::..Dani..:::
::..Dani..:::
andy: lol
andy:
::..Dani..::: ar trebuii sa scrii asta pe blog
andy: stiam normal
andy: mda sa sti
andy: baaa sti ceam gasiiiitttttttt????
::..Dani..::: hei am vazut si eu love at first hiccup
::..Dani..:: is typing...
::..Dani..::: chiar a fost misto...


atat lumee:)) restul conversatiei duce deja la alt subiect..

deci ce parere aveti? nu e un NESUFERIT! ??
ok recunosc, gluma a fost buna:)) dar ma pus sai zic toata adresa mea... whatever:))
are noroc ca nu ma supar pe el:))

las' cai vine si lui randu de Craciun!!
ps: muahahahahahhahah (devilish)

Un comentariu:

  1. Mwahaha...si nu-s un nesuferit si nu am inteles ABSOLUT nimic din ce ai explicat tu acolo si marog cred k am jucat destul de bine teatru >:) ...dar ti-a placut :P

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde