joi, 2 decembrie 2010

Late....:D




deci,... sa o luam k inceputu'

Sa-mi fie rusine!:)) da exact:)) ar fi trebuit sa postez atateeeaaa si de atataaaaaaaa timp dar evident am intarziat.:D

asa ca, cu o intarziere imensa as dori sa va zic:

La multi ani mieeee!!!!! dap de Sf Andrei a fost si ziua mea lumee:x
le multumesccelor care nu au uitat de aceasta zi extrem de importanta pt mn.
le mai multumesc si celor care au uitat si in special unei anumite persoane....si doar atat spun: atunci cand una dintre cele mai importante persoane din viata ta uita ceva special tie, automat no intereseaza...iar daca o face intentionat..ei bine banuiesc ca nu te cunosc indeajuns de bine daca nu te intereseaza niciun pic:(...mai ales ca vorbim de one of Bf's...dar mrg sa nu ne stricam bucuria. deci in concluzie le multumesc celor care au uitat pt ca m-au faktt sa-mi dau seama ce insemn eu pt ei:d zero!

se pare ca distanta schimba lumea...

in fineee back to happiness (desi sper sa va ganditi bine la ce-am scris mai sus)...
ziua mea am serbat-o cu intarziere pt ca de 1 decembrie am avut liber...

La multi ani Romaniaaaaaa (evident k intarziere)!!!!!!!!!!!!! -I love you Michael vba. lu Addy:))-

asa... pt ca ma simt romanca:)) -va dati seama ca e la misto da??-

deci, de 1 miam serbat eu ziua de nume:D
am vrut as mergem la charlie st. cloud dar am avut dublu ghinion! e a doua oara cand nu reuim sal vedem!!!

si aasta ma duce la urmatoru' anunt (pt ca am de fakt destule):

am fost la "Pacatoasa" (nam retinut numele originala l filmului), care e comedie romantica:X
bahhhh am ras de ne-am spart:))) prea tare filmu' tre sal vedeti:)))):X

am uitat cva?
aaaaa da!!!:D
ia ghici! nu stiu la cati dintre voi vi sa intamplat dar ieri era sa venim toate patru in nas:)) toate care am fost la film:))))))) ba chiar patinam k gratiee=))) artistic:))

aveam eu o vba cand eram mica : cand in cap cand in picioare:))) nam so uit:))

si oficial e iarnaaaa oameni buni:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde