duminică, 12 decembrie 2010

numai cand Ningeee::x

A nins lumeee::xx..

ati avzut ati vazut???
ei bine mie mi sa intamplat sa realizez asta in prima ora care era si de religie:))

asa ca eu frumusel cum am vazt ca ninge mam si apucat sa strig "ningeeee!!!!!!!!!!" in toata clasa:))

bineinteles ca toti am fost bucurosi mai putin alora care li se par copilarii( serios people cum sa vi se para iarna o porgarie?? OMG -omj:))-)

whatever lor nu le acordam atentie ci ne bucuram pt noi:x

deja visez la zilele alea cand o sa iesim afara sa ne jucam cu zapada si toate celelalte lucruri grozave.

ciocolata calda, fulgi, oameni de zapada si sa nu uitam ca iarna are partea ei de romantism;):x

mi se pare atat de tare si de...off

si mereu iarna parca simtit ca vrem sa fim mai buni (am zis parca:))).

va trebui sa ma impac cu piti2000 (yaks) va fi ciudat...

si mereu iarna pot sa redevin copil (nu ca nu mas comporta ca unul si in restul anotimpurilor), sa visez la zilele in care "vine mosuuu'", sa alerg, sa tip si sa ma tavalesc afara in zapada.
mereu copilaria ma prinde din urma iarna si, pt cateva luni chiar snt fericita de viata pe care o am.
iubesc pana si momentele in familie cand parintii mei au liber, nu sunt stresati si pot fi cei mai de gasca parinti din lume:x

I love winter:x:x




ps: Ce vreti sa va aduca mosu'??:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde