luni, 20 decembrie 2010

Cel mai frumos cadou din viata mea...:x

stiti cum e atunci cand un prieten bun iti da un cadou sincer si din inima....
te simtia sa de bine, la fel de bine ac atunci cand tu ii daruiesti un cadou, oferind totodata aceleasis entimente in schimb:xxxx

ei bine, eu am norocul sa am niste super-prieteni (si da! ma refer la voi toti!)...ei sunt cei mai buni...fac parte din viata si inima mea.

si, ca tot pomenim de bff ajungem la Gaby, sau HANNY (dupa noua porecla):))...pt ca ea e fata, este cea careia ii spun totul si orice.

normal ca am vrut sa ne oferim una alteia cadouri de Craciun..eu inca nam ajuns sa il iau:)) dara m o super-idee si sper sa o impresioneze:d
insa, ea cum nu are rabdare, a vrut sami dea azi cadoul si ca sa fiu sinceranu m-am suparat:))

ok, toate bune si frumoase..am primit un dres mov (pe care i l-am si zis sa mi-l ia) si stiu ca imi mai luase inca ceva.

normal ca cel mai curioasa am fost as ma stiu la ceea ce ra in cadoul "necunoscut":)) (nume de cod):))

am auzit ac e ceva ma gandeam "ce drq asta imi da un inel:))"...si dupaia, cand l-am desfacut mi-a aparut o casetuta mica, rosie cu o inima pe fata.

am deschis casetuta si aproape mi-au dat lacrimile cand am vazut cel mai frumos acdou din viata mea (bineinteles ca nu ias fi zis ei ac miau dat lacrimile:)))...era superb.

atat de mic, cu un mesaj simplu dar ff emotionant.

oricat de banal ar parea, atunci cand ma gandesc ca ea mi la oferit si ca este atat de simplu, de emotionant il iubesc (si app nu e banal deloc).
nu mam putut abtine si a trebuit sa fac o poza a ceea ce am primit.
asa ca, fara sa va explic eu, va laas pe voi sa vedeti pt oricat as incerca nas putea descrie ceea ce simt cand citesc.

Cadoul:







ms muuuulttt de tot sis te iubesc si sper as te surprinda cadoul meu asa cum si al tau m-a surprins pe mine:x

ps: in caz ca poza e neclara mesajul suna cam asa:

"Great friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget."

                                                                    (G. Randolf)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde