vineri, 24 decembrie 2010

Goodbye!! see-ya in 2011!!:))

heei lumee!!

voi avea un super-program ca si pana akm si chiar nu mai am timp sa postez pe blog:(


asa ca eu va spun papa sarbatori fericite petrecute alaturi de cei dragi ca sa nu mai stau sa spun fiecaruia in parrte:))

si ne vedem la anul.
intrun nou an..wow...va dati seama? vom lasa in urma tot.
tot ce sa intamplat va ramane in urma dupa seara in acre va bate miezul noptii.
cel mai frumos an din viata mea se va sfarsi]
sper doar ca 2011 sa fie la fel...de fapt, hei! snt sigura ca va fi! -fiti optimisti lume, fiti optimisti:))-

hmnn...mam gandit la cateva lururi pe care as vrea sa le fac in 2011, ceas vrea sa las in urma, ce sa imbunatatesc.

-vreau sa stiu sa profit de prietenii mei, ei snt cei care imi inveselesc viata.
-vreau sa am mai mult curaj in privinta sentimentelor mele, sa nu mai pun atat de mult la suflet
-vreau as ma distrez fara sami pese de altii
-vreau sa reusesc sal avd doar ca pe un prieten, si sa iau eu initiativa
-vreau sa invat naibii sa cant la chitara:))
-vreau sa scap de aparat-vreau sa fie anul meu, sa arat bine, sa fiu invidiata si placuta
-vreau sa iau note buune!
-vreau sa reusesc sa bag in seama pe vine am chef, sa am curakj sa socializez. mrg chiar dak snt sociabila, sa socializez mai mult...vati prins voi:))
-vreau sa invat sa iubesc
-vreau sami fac familia mandra-vreau iar in turkiyeeeeeeeeee:x
-vreau sa fie un an in caremi voi stabili cei mai buni prieteni

vreau multe...sper doar sa le fac.
snt sigura ac voi reusi! -optimism:))-

vreau sa stiti ca VA IUBESC pe voi, prietenii mei. baieti si fete eu va iubesc si nu mie rusine sa spun asta si baietilor:)) (oricum ar trebui?:)))
VA MULTUMESC! pt tot...pt ORICE! tuturor.

am de notat o chestie care sa ramane valabila peste cativa ani , sper din tot sufletul.

23.12.2013: Ady, Gaby, ne intalnim in fata la 206! nu uitam..

TE IUBESCsi pe tine desi nu tiam spus niciodata.
si iti mulmesc si tie dar probabil ca akm totul sa schimbat. dar se va schimba iar!

UN AN NOU FERICIT!!! SEE-YA IN 2011

VA IUBESC IAR, VA MULTUMESC DIN SUFLET! fara voi, nas fi avut asa un an, asa o viata schimbata radical.

MULTUMESC

2011 here I come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:x

-TO BE CONTINUED-

next year...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde