joi, 9 decembrie 2010

Dawny...one of the best

so Tan-ta-na-na!!! ladies and gentelmans(sper cam scris bine)...DANY!

Short-story: deci...pe dany lam cunoscut...candva:)) akm 2 veri.... cei drept, atunci neam inteles bine.. mdea no big deal..
apoi a urmat ziua lu' "Ghita" ca ma simt gen (ih) sai pronunt numele real asa ca folosesc si eu apelativul inventat, si aklo cica am vorbit ca uitasem pana si ca ne cunoastem:))

si apoi ...

BAM!

 vara...
atunci cand am cunoscut cei mai buni prieteni ai mei...

v-ati dat seama ca si dany e da?
se pare ca incepusem (din motive tampite) sa-l urasc prin iarna si sincer nu stiu de ce...ok nu-l uram, si nu voi dezvalui exact ce simteam de fapt niciodata in public:))

mai departe...asa deci am realizat ca Dany e un tip super de gasca, dragut, care se comporta frumos, funny, mistocar:)) deci este SUPEEERR! si.... Dany? sa nu te schimbi ok?

akm sa-i fac si lui lista de "multumesc", care app. va fi extrem de sincera:d:

-multumesc ca m-ai ajutat sa fiu optimista (impreuna cu mama ta normal) si poate vor afla si colegii astia de unde am eu atata optimism:d
- tu nu sti ce am scris eu in acea "story" dar aklo am zis cva de genu' :

"Era magnific felul in care baiatul asta putea sa te faca sa te inveselesti, sa iti lumineze ziua.
Si, desi –repet!- nu-l placeam –pt. ca vreau sa ma fac inteleasa- daca ar fi fost sa aleg persoana care sa vina sa ma inveseleasca cand snt. trista, el ar fi fost.
 Habar nam de ce si de ce tocmai el."
 
...aici ziceam de tine si vorbesc extrem de serios:d
 
nu sti tu pt cate iti multumesc in gand pt ca ai fakt mai multe decat crezi.
 
multumesc ca faci pe adorabilu', ca faci cele mai tari glume, ca sti sa fi acolo atunci cand o persoana are nevoie de tine, ca nu faci diferente, ca incurajezi, ca te comporti asa cum niciun baiat nu se mai comporta in ziua de azi, si multumesc pt ca pana si atunci cand esi suparat tot haios pari ar trebui sati vezi fata:)), multumesc ca esti serios si ca ai 2 fete :)) ...snt multe, ff multe pe care am mai zis, nu le pot scrie.
 
app. please keep "The secret" pt ca acela era renumitu' secret..
 
si Dawny, inca o data!
 
SA NU TE SCHIMBI!
 
 

Un comentariu:

  1. asa...dragi cititori marturisesc ca eu sunt dany...si din nou,ma adresez cu dragi cititori ca sa va dezvalui in direct si in reluare SECRETUL-ULUITORUL-MAGNIFICIUL-SUPER,SUPRA,PARA,MEGA,ULTRA,GIGA,EXTRA secretul marieri/andy/andreea etc...Andreea.....este...gata sa....va.... .SALUTE!!! =)) ....nu ma voi schimba.Apropo,cele 2 fete sunt(ca sa stie toti,sa nu par a fi un nesimtit):fata de mistocar,devil,sadic,happy,optimist si fata cea de copil cuminte,serios,(care apare in general in fata parintilor sau a celor mai mari dar nu numai) , constiincios etc o:)

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde