luni, 3 ianuarie 2011

so so so 2011 doll!!:))











so so so....2011!!!! WELCOME!!!

snt de vreo aaa....hmnn?? oare 6?:)) zile la munte:x

no big deal faza e ca snt k familiuka (am inceput sa tampesc) si na fost ff fun desi eh...nu mam plictisit.!!!
si am salivaaaatttt!!! la greu!!
mama mia stiti cati latosi snt??!! apar din pamant frt ce naiba:)) am pus ochii pe 3 categorii 1blond 1brunet 1saten    primu si ultimul din categoria inalta:))

(iauite paici se canta LMA:)))

REVENIND.... snt la masa si cm ridic privirea il vad pe baiatu care chiar mia luat privirea..:x:X

baaa si nu e latos!!! da ia batut pe toti!!! genu ala de tip cu par scurt ciufulit   mai mult de 16 nu ias da, nu prea inalt saten si crd cred ca are ochii caprui ca nu pot vedea prea bn:))
ba si am urcat si k el in lift si miroseaaa yamyy:))

mrg imi iau gandu ca deja mam uitat prea mult la el:)) vbim another time. orikm pacat ca nam reusit (sau nam avut curaju) sa intru in vba k el..:( da nici el al dracu si azi la pizcina neam uitat incontinuu unu la altu mai aveam si sezlongurile apopriate dar nam vbit:((


  mrg....eu vroiam sa vbesc de...?? a da! 2011:))
deci seara am sarbatorito (logic) la munte:d
na fostmare bazaconie a fost mai funny ca e paici un  tip de vreo 19 ani nu e latos dar super dragut da e o pov mai luuunga k el:))
asa...si in toata gasca (gasca pe naiba bunici, familia tipului, si familia mea) a foist booring.

nam avut chef sa dansez pt ca din nu stiu ce tampit/prostesc/afurisit motiv miam pierdut pasiunea pt dans:(( eu care dansam de nu mai puteam. dar ma descurc si k asta.
mia parut totusi rau pt ca muzica a fost super misto si chiar a fost si rock (wow)!!

-vreau sa mai zic cva da am uitat??!!-

mrg....

deci pe la 12 dupa nenumarate mesaje gaby si dany (ba astia chiar imi fac viata mai frumoasa -nu vo luati in cap! mai ales tu draga dany!-) am iesit si cand a inceput sa numere de la 13 in jos si la sfarsit a strigat:

2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

am fugit toti afara.
au fost 3 pers la care mam gandit exact atunci.
si dupa asta in salon (in imensuuuul salon) am avut vreo juma de ora un zambet pe fata.

2010 a fost un super an! mam schimbat radical. ma bucur.

miua fost greu sa las in urma anul dar ma gandesc ca poate in 2011 va conrinua si chiar mai bine pt ca e jumatatea de an caremi plk mie (plus vara!!)

(ba ce ras frumos are baiatu'asta...)

revenind....::))(iar)

am un (sau am avut un) sentiment grozav:x:X (sper sa fie de bine)

o sa va pov cand incepe sc despre vacanta ca akm chiar nam chef sa zic nik ca snt prea...distrasa:))

so...LMA 2011 (akm e mah??) si uratimi succes si eu va urez voua!!
and another time....MULTUMESC:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde