duminică, 20 martie 2011

Bad decissions, that's alright. Welcome to my silly life.

Nici nu stiu dc vreau sa scriu postu asta. clar, asta a fost cel mai ciudat weekend din viata mea si cel mai tare tot odata. cum poti combina bine si rau si sa iasa cva intre...care te oboseste. de unde si starea mea de akm si tare mie ca am racit iar. am o stare de melancolie si in loc sa fiu fericita [pt ca am toate motivele], azi am stat si mam uitat intrun punct fix. si akm imi pare rau de unele lucruri... dar de la ovreme imi vine in minte ca 'din greseli inveti' desi bine ar fi uneori sa nu fi ezitat. si ajung si la faza cu "Better to know and regret than to not know and regret." poate vi se pare ciudata dar ma gandesc ca...poate e mai buna. si daca pana la urma cand eu cred ca e vina altora, defapt e vina mea.? poate ca eu uneori am alte asteptari sau vad unele pers din alta perspectiva. chiar daca e corecta, uneori te face sa regreti.

doamne si cate lucruri as spune. si mie frica ca as putea regreta. si as face atatea si desi pare ca mie numi pasa de reguli, tocmai ele ma opresc si ma fac sa regret. de aceea le incalc doar pe cele inofensive.

"Life is hard"... as vrea sa mai treaca o vreme pana sa ajung iar la asta dar deffinetly "Life is weird."


[makes no sense for you.]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde