luni, 14 martie 2011

Omfg.

doamne oameni buni adica pe bune nam crezut ca exista atatia romani care au talent. faza e ca show ala imi cam creeaza dependenta...:)) dar lasand asta la o parte eu nu am fost am...marcata de aia care au facut gesturi d'alea de curaj de tieera si frica sa te uiti sau de cei care au facut cine stie ce show [desi mau impresionat]. Eu am ales pur si sp din multimea de oameni si de talente...muzica. Au fost 2 baieti care miau placut atat de mult [desi nu aratau prea bine] si trebuie sa pun si aici.

Cel care a cantat melodia "cat de frumoasa esti" ma impresionat enorm adica pe bune cum naiba sa ai o voce asa frumoasa:x si sa mai canti si o asemenea melodie. ncii nu ma satur sa o ascult...

http://romaniiautalent.protv.ro/video/dinu-valentin-canta-cat-de-frumoasa-esti.html

Cel de-al doilea a cantat melodia mea preferata de la Kings of Leon- Use Somebody. Am fost putin cam socata cand am auzit ce melodie canta si mia placut ff mult felul cum ii sclipeau ochii atunci cand el canta:x Si bineinteles, mam gandit instatt, ca de fiecare data cand aud de Kings of Leon, la Alexxa. Nu stiu de ce exista trupe sau cantareti care imi amintesc de anumite persoane si trupa asta ma face sa ma gandesc la Alexxa:)) stiu ca odata mia zis ca e trupa ei preferata desi nush daca mai e valabil... Oricum genial:x


http://romaniiautalent.protv.ro/video/marian-vasilescu-canta-use-somebody.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde