luni, 14 martie 2011

I am human, I'm not perfect.

Ah urasc chestia asta!

OAMENI BUNI BAGATI LA CAP!

eu nu vreau sa fiu perfecta! nu o sa fiu, nu sunt. pt ca daca as fi cu siguranta nu ar fi ceva natural. ar fi ceva fake cum vedeti la fetele din filme. am vrea toti sa fim ca ele numai ca eu as vrea sa le vad cum arata fara machiaj. cine naiba ar prefera sa vada o fata care e superba, fara niciun defect, dar acea fata defapt seara cand se duce sisi da jos tot machiaju' ala sa arate ca drq si pe deasupra si mai rau de la tot fondu' de ten folosit sau mai stiu eu ce cacat.
ok, am nervi si poate o sa mii cam vars aici...
cred ca e grozav ca o persoana care nu arata tocmai bine sa gaseasca taria in fata celorlalti incat sa arate ca are incredere in ea. dar nu frt asta nu e posibil! mereu se va trezi acel factor x care stie ca nu e perfect dar asa se crede. care ii trage in jos pe ceilalti pt a se simti mai bine. care iti arunca defectele ca un tampit in fata fara ca macar sa ii pese. parca tiar spune indirect "hai repede schimba ceva la ascpectul tau -sau la oricare lucru cel deranjeaza- ca numi place deloc". si tu te abtii ca prostu' sa nu ii arunci toate defectele in fata pt ca vrei sa crezi ca sa schimbat deoarece tu sigur teai schimbat. altfel nu ai fi indurat atata. si macar de ai fi singurul caruia ii face asa. dar nu e asa... intro zi ori te felicita din inima ori fake ca a 2a zi din cauza faptului ca ai si tu dreptul sa mai arati si rau, avand in vedere ca el arata mereu, te ataca cu critici. habar nu are prin ce schimbari treci. logic, factorului x ii e usor. dar ajungi sa speri din suflet sal doara si pe el ca pe tine.

poate MAI RAU!             

--mereu cand cineva [deobicei e aceeasi persoana da mrg.] ma face sa simt asta, ma uit la anumite poze. am anumite chestii in minte. ma ajuta mult. unele exprima ceea ce simt, unele imi dau putere iar altele nu fac decat sa inrautateasca situatia.
cititi si voi mesajele. sntem cu totii plini de complexe dar cred ca atunci cand invatam sa le acceptam e grozav. si de aceea si pun toate pozele astea. nu sunt singura care simte asta...






.


!!!!!!!!!! you don't deserve the way I feel about you.















si in cele din urma...

Un comentariu:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde