luni, 28 martie 2011

I don't wanna be a murderer.

nici nu stiu cum sa exprim, nimic. am sa pun doar melodia asta care spune tot. si daca as putea spune asta, as faceo. dar sincer nu mai am nevoie de o chestie in plus in viata mea. mai ales nu de acest gen.  and I'm sorry. [clipul este..mai mult decat perfect.].



ps: I don't wanna do this anymore! I don't want to be the reason "why". And everytime I walk out the door, I see him dyin' a little more inside. And I don't wanna hurt him anymore, I don't wanna take away his life.. I don't wanna be a murderer!

4 comentarii:

  1. OMFG !!!
    nu-mi vine sa cre ca ai pus-o !
    cat a putut sa-mi placa melodia asta cand a aparut [nu ca acuma nu mi-ar placea la fel de mult]...
    Mai nou am o slabiciune pt melodiile in care apare un pian si o vioara si orice care tine de muzica clasica... adica va puteti imagina melodia asta fara acel pian?>...
    nu prea cred !!!

    PS: I love this song !

    RăspundețiȘtergere
  2. mda si eu chiar asa ma simt. si chiar ranesc pe cnv. si mie mia placut e atat de superba:x si sinecer vioara si pianul chiar imi amintesc de tine:))...pe bune:D

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde