marți, 8 martie 2011

But you're wrong.

La postul despre Avril [ in mom de fata numai ea e in atentia mea] vam spus ca imi place caracterul ei.  Si mai aveam doar postarea asta pe ziua de azi pe care Alexxa a ruinato:))
ok, glumesc dar cu ocazia asta io dedic ei.

ideea e ca atunci cand mam referit la caracterul ei am avut un interviu in cap. si dupa ceea ce am citit azi in popcorn, in care a fost un interviu cu ea [si am si mega ultra super poster!!!!!].

vam spus ca ea e diferita. a spus ca avea un stil skater la inceput si se vede schimbarea.
la un mom dat insa, a fost intrebata:


"Ce sfat i-ai da unei fete care nu e multumita de cum arata?"

am ramas putin masca la intrebarea asta si eram ff curioasa sa aflu pt ca tocmai Avril era cea care raspundea.

"Cred ca multa lume este exagerat de interesata de aspectul exterior si cu siguranta multa lume ar trebui sa isi aminteasca faptul ca e mult mai importanta frumusetea interioara. Le-as sfatui pe fete sa tina minte asta. In reviste, toate fetele sunt extrem de slabe si arata perfect, dar in viata adevarata nu arata chiar asa. totul se rezuma la personalitatea ta si la ce fel de om esti. Acolo cred ca e frumusetea. De exemplu, intr-o camera plina de oameni o sa iasa in evidenta aceia care sunt cool si a caror personalitate e extrovertita, nu aceia care sunt super frumosi."

 cred ca multora o sa va dea de gandit. alexxa stie de ce i lam dedicat si snt curioasa ce ar scrie ea despre citatul asta [e un apropo:))]. dar ma uit la voi toti cei din jur care sunteti complexati. si majoritatea sntem complexati si pt ca sntem ff slabanogi. nu o consider o calitate. o urasc. si Avril e slaba. eu as prefera sa fiu mai plinuta si sincer urasc faptul ca snt atat de slaba. chiar daca poate arat bine pt varsta mea si o sa ma bucur mai tarziu, acum nu ma bucur. si mereu cand spun ca imi place de mine... aia e o porcarie! no sa vedeti voi ziua cand imi va place cand arat. imi place doar uneori fata mea si in mare parte datorita tunsorii. corpul numi place. acum snt multe de zis dar no sa va zic complexele mele:)) [acum miam amintit de Dany care are ff mare incredere in el si il apreciez enorm pt asta pe langa multe altele.]. pt ca asta iti distruge si increderea de sine.


"...si eu ma gandeam azi stii zicea la un moment dat ceva cu frumusetea interioara. cat de adevarat a fst chestia aia. si cu fetele skinny din reviste. pentru tine poate nu ins mult, pt ca si tu esti slaba, dar la mine e altfel."

uneori as prefera sa fiu ca tine... adica comparanduma cu fetele din reviste imi place si mie cum arat. dar in rest, as prefera si eu poate sa nu fiu asa slaba. cand o sa cresc sigur o sami priasca asta. dar acum e ciudat...uneori ma simt prea firava si inocenta pe langa voi [la corp ma refer] si nu uita ca tocmai din cauza asta am fost singura care a ajuns am...la pubertate nush cm drq sai zic [si snt constienta ca o gramada de persoane vor citi asta da mrg:)))].
cand spui asta ma faci aproape sami placa cum arat. dar adevarul e ca snt extrem de complexata desi poate nu ar fi normal. si culmea, eu snt complexata ca snt slaba:)) daca ai mai pomenit una ca asta. poate ca e bine sau ok. nu stiu. habar nam. dar snt curioasa ce ai scrie tu despre asta:)

oricum, Avril ma ajutat ff mult prin ceea ce a zis. "De exemplu, intr-o camera plina de oameni o sa iasa in evidenta aceia care sunt cool si a caror personalitate e extrovertita, nu aceia care sunt super frumosi." ma gandesc mereu ca vreau sa fiu ca ala si ala. ca e ca o competitie. dar defapt nu te face decat sa te stresezi degeaba. si sa nuti placa. chestia asta mia ramas efectiv in minte ca si versu' ala din firework sau ca ceea ce nea zis profa de romana "sa te faci frumos pt tine nu pt altii" e a nu stiu cata oara cand imi vine azi in minte chestia asta.


so. TXNX AVRIL.

[ceea ce am scris e cva ff... nu stiu. ceva despre mine si parerea mea legata de asta, de ceea ce am scris, care poate doar intrun jurnal intim as fi scris. dar nu prea mai conteza.].

2 comentarii:

  1. habar nu am ce sa zic. da ma rog. nu toti vad ceea ce e mai important la un om. poate ca avrile ca noi. vede ceea ce e bun la om si il accepta asa cum e. dar exista si oameni daia foarte madrii de ei cu nasu pe sus, care nu vad nimic un la om si se iau numai din aparente. stii chestia ai lu' avril cu aia cu personalitatea cool, nu stiu. tie ti se pare ca am o personalitate cool?
    oricum cum ai zis si tu. tu o sa te bucuri mai tarziu ca o sa fii slaba si ai sa profiti de asta... ma rog...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ai de unde sa sti ce se intampla. si ma gandesc ca snt slaba ca sa ma consolez ca nu sunt ca altele, ca tine. hei ce naiba. logic! adica cum sa nu fii cool? pe bune mai uitete si tu la ce scrii pe blog, la cum te imbraci:)). snt mai tari decat crezi:)

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde