marți, 1 martie 2011

.

Acum am reusit in sfarsit sa ma uit la ultimul episod Vampire Diaries si melodiile de pe soundtrack au fost superbe, ca deobicei numai ca de data asta sau imbinat asa frumos cu actiunea incat mau facut si sa plang. nici nu am cuvinte. melodiile sunt vechi dar sunt efectiv superbe. si versurile... nici nu am cuvinte.

La prima melodie "The bangles- Eternal Flame" efectiv miau dat lacrimile. Caroline, o fata vampir, a urcat pe scena si a vrut sa cante melodia pt ca nu stia cum sasi exprime sentimentele fata de Matt cel pe care il iubea. Momentul a fost atat de romantic incat nici nu am cuvinte.



A 2a melodie a fost pe la sfarsit si mia placut enorm de mult mam chinuit o gramada sa o gasesc pt ca nu stiam cine canta:))

James Morrison ft. Nelly Furtado- Broken strings


Nici nu am cuvinte sa va spun cat de mult miau placut aceste melodii. Ma bucur ca am ajuns in sfarsit la o varsta [parca am naibii 50 de ani:)))] la care pot aprecia melodii de genu' asta pt ca snt de nepretuit.

--ff important lyrics-ul-.

2 comentarii:

  1. n-ai mai ascultat niciodata a doua melodie?..
    off si mie imi place foarte tare. si ultimul episod a fost dea dreptul ahh. mai ales atunci cand vine katherine langa damon si vrea sa il sarute si el ii raspunde evaziv " mai sunt si alte dormitoare in casa asta", am ramas cu gura cascata !.

    vampire diaries este serialul meu preferat pentru ca pur si simplu este altfel fata de celalalte seriale la care ne uitam noi. nu descrie viata unor adolescenti obisnuiti ci m-u-l-t mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  2. da:x si snta sa de..nush superbe:x ba da am mai ascultat melodia dar nu stiam cn o canta:D

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde