joi, 3 martie 2011

Daca tu chiar iti doresti ceva cu adevarat, lupti pentru...

O fata spunea pe blogul ei o chestie ff tare si trista. si la un mom dat a intervenit fraza "cineva mia spus odata...daca tu chiar iti doresti ceva cu adevarat, lupti pentru...". am ramas cu gura cascata.inca snt. uau. frate habar nu am cum as putea reactiona pt ca eu in inima mea stiu exact la ce ma gandesc dar nu e asa usor sa exprimi. si de aceea simt nevoia sa scriu despre asta.
si ma gandesc ca eu personal nu am a....cum se spune numi vine cuvantu'.... ah nu stiu cum se spune dar ideea e ca atunci cand imi propun cva niciodata nu ma pot tine de acel lucru. si e oribil. chiar daca incerc sa acord mai multa atentie, snt genul care mai degraba prefer mnu stiu... sa ma distrez, sa fiu comoda, sa numi pese de cei din jur. in principiu sa nu ma stresez cand nu am de ce. si timpu' liber la mine inseamna leneveala desi am observat ca nu prea imi mai place sa o ...frecventez:D
si ma gandesc ca eu la scoala mereu snt superficiala. si gresesc din prostii cum mi sa intamplat si ultima oara cand mam ofticat mai mult decat ati putea crede dar nu am aratat asta tot pt ca am lasat totul pe seama distractiei. siasa acasa ma stresez, macar cu prietenii sa fie o atmosfera funny.
acum se presupune ca ar trebui sa invat. si iata altceva. problema mea de concentrare. god nu pot sa cred niciodata nu ma pot concentra la un lucru daca am in minte o postare de blog, sau o chestie sau o melodie pt ca de multe ori ma trezesc fredonand in mijlocul ecuatiei la mate:))
si snt zile cand nam ce face. punct.
siii pam pam. ajungem la ideea principala care ma duce direct catre vorba aia nesuferita a mea "daca nu faci ceva din prima a doua oara sar putea sa nu mai ai sansa." si iarasi fuck catt de adevarat e! in timp ce unii actioneaza spontan [ok si eu o fac chiar prea mult:)))] mereu, eu am o serioasa problema si uneori renunt in ultima clipa. logic mereu totul iese cum vreau pt ca nici nas lasa sa se intample altfel dar de multe ori pierd oportunitatea, momentul. si poate ma oftic dar prefer so las la o parte si ma consolez cu faptul ca eu am gandit, ca am incredere in ceea ce gandesc si ca tot eu am hotarat. si poate nam fost pregatita. deci nam mare problema cu regretele. dar cand stai si te gandesti ca acum...iti pare rau.
dupa te duci bum bang [mai nou scot sunete] la intrebarea "oare?".... "oare cum ar fi fost" & co. nuti dau pace. insa uneori e chiar bine sa astepti. asteptarea face ca totul sa fie mai tare la final. sa sti mai multe lucruri despre o anumita persoana, pe care nu le stiai inainte si despre care nu puteati vorbi [asta daca macar vorbeati inainte:)))] sau deseori incepi sa ai alt gen de sentimente si sa privesti persoana respectiva cu alti ochi decat pana acum; cum mi sa intamplat mie si inafara de vesnicul [vba lu ady] caz ca intro prietenie baiat-fata unu dintre ei tot va ajunge sa aiba sentimente mai puternice pt celalalt la mine a fost si invers:)) cand imprietenindu'ma cu un baiat, lam placut; si dupa ce am ajuns sa ne cunoastem mai bine, acum il consider mai degraba un frate. deci se pare ca functioneaza si in cealalta directie:))). alteori asteptarea te face sa te saturi si parca nu mai vrei sa "gusti" din ceea ce odata iti placea. mi sau intamplat ambele variante dar oricum ar fi fost nu leam regretat si sincera sa fiu nici acum numi pare rau ca nam reusit sa fac anumite chesti. defapt...ca tot sntem sinceri... chiar nu! [imi vine sa rad] chiar nu imi pare deloc rau:)) ca nam reusit sa cunosc nush ce baiat sau sa am suficient tupeu pt nush ce sau ca nu am dus un anumit lucru la capat. ma ajuta faptul ca am gandesc ca asta e viata si dupa cum avea un vechi prieten o replica care mia venit azi in minte, "soarta". asta e viata si daca nu am reusit sa fac ceva, o clipa evident sunt suparata. dar macar nu arat asta pt ai intrista pe cei din jur care poate se simt grozav. plus ca si eu ma simt grozav. stiu ca poate sau defapt sigur nu e un capat de tara [asta daca nu e cazul in care chiar e un capat de tara:))) ceea ce mi sa intamplat doar odata] si ca tre sa profit de momentele alaturi de ceilalti si sa nu le ruinez pe baza faptului ca nu am reusit sa fac ceva sau sami stric si restul minutelor ramase din zi.
mi sa intamplat de multe ori si mam tot gandit sau nu la asta.




dar stiu sigur ca fraza asta o sa ma bantuie asa cum multe miau ramas in minte.

"Daca tu chiar iti doresti ceva cu adevarat, lupti pentru..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde