luni, 28 martie 2011

What's happening????!!!!!!!!!!! help!! stupid, fucking, damn music:))

lumee....ajutoorr!!! sigur se intampla cva. adica pe bune, am ajuns sa ascult de vreo 2 sapt un cu totul alt stil de muzica [don't you dare to laugh!]. pe bune... insa am facut si cateva descoperiri.
adevaru' e ca, cred ca am vrut pur si simplu sa ma descotorosesc [mrg suna urat] de rock [my lovee<3]. si pur si simplu sa ascult altceva, care sa ma aduca la viata si sa fie..diferit. but still, versurile sa insemne cva. si dupa ce am avut o perioada cu celine dion si mai stiu eu ce destul de sad, am ajuns la melodii pop-dance [wow] dar nu dance dance. ci ceva care sami placa mie. oricum, am ascultat ceva total diferit fata de lucrurile de pana acum. aveam nevoie de o schimbare de peisaj si oarecum schimbarea stilului de muzica ma ajutat in privinta asta sa ma mai despart putin, putin de trecut desi nu e o perioada tocmai O.K.... baaa asta nu inseamna ca renunt la rock! no chance ppl! but just o pauza...am nevoie de asta. pur si simplu sa ascult melodii fara sens dar speciale. si sincer nu neapp fara sens. mrg.:D

so.... am descoperit ca rihanna e geniala! efectiv. iubesc melodiile ei. ok, imi placea dinainte but not like that xD.  atat mel noi cat si cele vechi. pur si simplu o iubesc:X:X apoi, am o obsesie cu mel lu lady gaga:x care mia iesit la un test. si dupa lol am ramas cu freaky like me si enrique plus jessie j. care orikm e super-geniala:x si am ascultat melodii pe care le ascultam cand eram mai...mica:)) pt ca am ascultat mult Utv si aklo baga mel d'alea.:d mai vechi mai nou [antiteza:))].

so...uitati melodiile am...pe un alt stil:)) care mau obsedaaaatttt de 2 sapt incoace [stiu ca nu e mult but still.].

Madcon- freaky like me
Rihanna- what's my name
Rihanna- only girl
Enrique- tonight.
Ke$ha- we r who we r [my fav sapt trecuta deci va roogg:))]
Nelly- just a dream
Rihanna- unfaitful
Jessie J.- Price tag [my fav -EFECTIV genialaaa]
Lady Gaga- Born this way [nici nu am cuvinte].
-akm ma simt libera sa fredonez <<love is for free>> chiar daca ia trecut vremea:))

si ca tot mam bagat pe melodii o sa va pun clipul doar la cele care miau placut deosebit de mult. [si pe care le frcventez sapt asta pt ca sapt trecuta aveam altele preferate:))].

C-A-T-E-G-O-R-I-C  "Jessie J.- Price Tag." --mult prea tare [super-funny clipu'.].

Lady Gaga- Born this way. Melodia asta o stiu de mult, mia iesit la un test. nu credeam ca va deveni asa mediatizata si din mom ce e si Lady bla bla care mie nu preami place... Dar nu! melodia asta merita aplauze! nici numi dau seama cum a reusit sa creeze o melodie atat de..geniala. nici nu am cuvinte!

si uitati si clip si lyrics separat pt ca simt nevoia sa le pun in mod special, pe ambele.



si akm!!! best. mia placut la nebunie melodia asta. mai ales vocea tipului.

JASON MRAZ- I'M YOURS.






so.... sa vedem pana unde naaiba va duce asta:]]

6 comentarii:

  1. mdaaa:)) sunt tare curioasa oare unde duce toata chestie asta ca tre sa aiba si un final nu?:)) dar ma bucur pt tn:)) asculti si tu in sf melodii pe care le ascult si eu;) avem ce comenta acum..si app toate melodiile pe care le-ai pus sunt minunatee:x

    RăspundețiȘtergere
  2. nu esti singura care trece printr-o schimbare majora... si eu o iubesc pe Jessie si app cine naiba ti-a aratat-o?? EU [LOL]... gata acum m-am descarcat

    esti geniala si melodiile la fel, mai ales ultima care e de la orange... [parca]

    RăspundețiȘtergere
  3. nu miai aratato tu ma:)) tu miai aratat alta.:))...asta am vazuto ieri la ziua lu tata pe youtube:))...nush de unde e mel aia da o iubesc si ms:x sntem niste genii la propriu:x

    RăspundețiȘtergere
  4. bai pai JESSIE J eu ti-am aratat-o...
    eu de ea vb

    RăspundețiȘtergere
  5. aaa. dadada. so... APLAUZE pt Abby sau Alexxa sau Jessie care deobicei imi arata cei mai tari cantareti:X [akm pe bune.]

    RăspundețiȘtergere
  6. mersi :X
    si merg toate numele... chiar merg foarte foarte bine..:X

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde