marți, 8 martie 2011

Just don't look!

Ok so azi iar am avut dea-aface [cum naiba se scrie?] cu o oaresicare tampenie. frt nu mai suport. ce naiba azi am vazut mai multe cupluri ca de V-day:))
dar, cum spune si titlul acum eu vreau sa vorbesc despre ceea ce simt, ce aud, ce vad. atunci cand esti in situatia lor nu e asa important. e ca si cum uiti cine e langa tine si tie indiferent daca ploua sau ninge te doare fix in pix. sau nici nu te mai gandesti ca tre sai bagi in seama pe altii. desi nu e corect, asa e. stiu cum e sa fi si de partea cealalta. sa te uiti la 2 persoane care snt impreuna. la ceea ce fac, cum se comporta. asa ca de ambele parti e...nu stiu. mrg.
faza e ca azi erau 2 in spatele meu in ala...cum naiba so numi:)) in masina.:-? mrg. si il auzeai pe el cu vocea lui ragusita si latos cum era, cum o pupa...am. pe diverse parti :)) nu stiu adica ...da. pe gat si restu. adica pf nu stiu se aude. si ea era cva gen "nu-mi mai face asa" si el o pupa iar si incepeau sa rada aman2 in soapta. frt imi place la nebunie momentu' adica e si funny si romantic. dar exact in momentu ala am simtit ca o senzatie ff ciudata pe care nam mai simtito decat odata pana acum. si nu e deloc o senzatie buna. si mam simtit oarecum in plus sau prost.nici nu stiu de ce scriu despre asta. frt oarecum adica ma durut in piept si am inchis ochii si as fi vrut mai mult ca orice ca in momentul ala sa o iau pe gaby si sa cobor deacolo. bineinteles ca atunci cand am coborat zambeam ca si cum nu mar fi deranjat dar mam simtit oribil. dupa, ei au plecat tinanduse de mana si el o ducea undeva nu stiu sai faca o surpriza habar nam. plus ca erau ori a8a ori de varsta noastra si am avut asa o imagine ciudata cand mam uitat in spate si am vazuto pe ea cu paru lung mai mica de inaltime tinanduse de mana cu el inalt si latos. oricum ma durut. ma doare si acum dar atunci am avut o senzatie ca si cum ar fi venit un uragan si eu vroiam sa tip. sa plec, sa ies, sa nu fi vazut. si acum vreau sa tip. dar nu cred ca mas simti mai bine, sau...

si vroiam sa ajung la faptul ca nu stiu de ce eu nu suport sa vad 2 persoane facand ceva ce...am facut eu si ceva ce eu nu pot face in acel moment, desi as vrea. nu stiu cum e la voi dar la mine doare rau. ff rau. si nu suport e ca si cum vreau eu sa fiu in locul lor. gen :"de ce ei pot avea parte de asemenea momente si eu nu?" E O PORCARIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde