marți, 8 martie 2011

My lovee.

Yepyy!! Azi, de ziua femeii in care e oribil afara:(( a aparut noul album a lu' Avril Lavigne<3<3.!
Deci pt cei care inca nu stiti o mai zic iar pt ca nu ma satur niciodata: Avril e cantareata mea preferata!!!!

Ok eu poate iubesc Green Day si Bruno Mars [formatia si cantaretul meu preferat] dar la Avril am oarecum..nu stiu. Ca o legatura cu muzica ei pt ca.. am crescut cu ea. Adica nu stiu..

Prima melodie a ei pe care am ascultato printra 3a a fost "Girlfriend". You know, melodia aia pe care mai demult o tot dadea pe Utv.
Si mia placut la nebunie dar lol niciodata nu reuseam sa citesc pe deplin numele cantaretei ceea ce ma pune pe ganduri si ma face sa ma intreb daca nu cumva eram si mai mica...:d Si cand in sfarsit am descoperit am avut o perioada plina de Avril in clasele 4-5 mai ales intra 5a cand cu toata "lumea noua" pe care o descopereai si drama noua si totul fiind mai greu plus ca incepeai sa te maturizezi iam urmat stilul si la imbracaminte si melodiile ei ma ajutau enorm. numai din lyricsul melodiilor ei am invatat eu engleza:))
Dupa, intra 6a am tot ascultat si dupa oarecum am facut o pauza [am dato pe TH:))]. Se pare insa ca sa intors la mine vara asta cand tot ascultam "When your gone" si alte melodii de genu' asta care mau ajutat enorm. Si logic ca de la inceput de a7a cand parca sa intamplat cva cu mine, incepand sa [re]ascult melodiile ei vechi pe care le ascultam printra 4a am simtit ceva cu totul diferit. Mai puternic, special si in primul rand atunci cand eram mica ma ajutat sa traiesc intro lume a mea, sa incerc sami gasesc propriul stil, sa vreau sa fiu independenta. Acum cand stau si ma gandesc, nu pot sami imaginez cum ar fi sa nu o ascult. Muzica pt mine e totul. Si o iubesc pe Avril. A fost si e ca un model pt mine mai ales ca mai nou am tot inceput sa urmaresc interviuri si sa vad ce caracter are. e ca si cum ea isi exprima frustrarile in versuri. snt versuri cu, cuvinte ca "fuck", "bitch" si restu' pe care imi vine si mie sa le folosesc. pt ca te ajuta sa maschezi. transpui ceea ce te doare in cuvintele astea pe care le folosesti cu cea mai mare furie. si te simti mai bine chiar daca eu tot ma simt ca o lebada dinaia lasata singura in mijlocul unui lac [mia venit in minte o imagine din Black Swan].

-Apreciez mult faptul ca live, melodiile ei suna la fel de bine ca atunci cand le asculti pe youtube. Si la New Years Rockin' Eve a facut o super-atmosfera de rev. cu What the hell.!




Acum, noul ei album "Goodbye Lullaby" nu mai e atat de rock, nu mai e acea revolta si dupa cum a spus si ea este mai calm si mai "adanc". Melodia "What the hell" care a fost si e geniala!! a fost dupa parerea mea inceputul sfarsitului. o melodie pop-rock de deschidere si atat. pt ca albumul si melodiile de pe el snt ff lente, pline de emotie si doar in 2 am auzit acea chitara electrica care parca nici nu mai suna asa puternic. dar imi place si sunetul acesta. e ca un "mic geniu rock". voi poate nu intelegeti dar eu o consider geniala. si inca ramane un model pt mine si ca stil de imbracaminte. fiecaruia ii place cineva. eu o am pe Avril ca exemplu.

so akm puteti asculta si voi cei carora muzica lui Avril vi se parea zgomotoasa pt ca nu mai e deloc.

She remains MY SOUL my favorite rock-singer.<3















and I love her baahh!!!!!!!!!!!!!!!!:p:P

3 comentarii:

  1. iubesc postrea, pe avril si pe tine !!!
    /. ehhh ce pot sa spun adica avril este super, eu si acum am gasit niste melodii pe care nu le-am asc in viata mea de prin 2003, so mai am o groaza de ascultat.
    si eu am facut o pauza cu avril acum un an dar pur si simplu stilul ei te face sa te reintorci la ea. noroc ca mi-am luat azi POPCORN ca am stat in fata usii 30 de min si am avut ce sa citesc. si eu ma gandeam azi stii zicea la un moment dat ceva cu frumusetea interioara. cat de adevarat a fst chestia aia. si cu fetele skinny din reviste. pentru tine poate nu ins mult, pt ca si tu esti slaba, dar la mine e altfel.
    so trebuie sa mergem sa imi iau albumul... ok? vii cu mine ?

    RăspundețiȘtergere
  2. da!! si eu il vreau urgent. il vreau acum:(( dar merge si mai tarziu. logic ca vin:X [si miai distrus postarea:))]

    RăspundețiȘtergere
  3. completand pt ca mai devreme nam putut, vroiam sa spun: "wtf ai stat in fata usii?:))... si eu cred ca am avut aceeasi perioada de avril. adica sti intra 6a ascultam TH si eu cam cu asta am inlocuito:)) nu stiu dc... acum ma simt super ca ascult si TH si AV si restu'. oricum ea e geniala. pardon. e diferita, e speciala. la album trebuie neapp sa mergem impreuna:x

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde