miercuri, 9 februarie 2011

All this crazy moments.!

ok so fiecare face propriile sale nebunii cu gasca. unii snt mai sanatosi altii nu:))
sa spunem doar ca ady si gaby imp cu mine of course, ne camincadram in a2a categorie. si efectiv nu poti sa nu razi cand iti amntesti avand in vedere ca mereu iese cateo nebunie. asa ca noi la inceputu' vacantei de iarna am facut mai multe filmulete, din plictiseala si amuzament:)) iar akm cand in sf am intrat si eu in posesia lor (gabrielaaaaa- cam ciudat sai zic asa lu gaby) mam uitat la ele si miau dat lacrimile!!=)) ok, adevaru e ca poate a fost si pt ac eu efectiv stiu ce era aklo atunci.

deci avand in vedere ca blogu' asta e un fel de "caiet cu amintiri" si oricum nu prea ne intereseaza ce crede lumea despre noi, o sa pun aici 2 filmulete care miau placut cel mai mult desi au fost muuulttt mai muulteee.

ps: imaginea nu e ff clara, poate chiar intoarsa sau aiurea dar vreau ca filmuletele asea chiar sa ramana undeva si uneori cand ma mai uit aici (daca blogu' asta supraietuieste) sa ma uit asa cum o fac si acum si sa zic "god ce nebuni eram":))

so...good luck, sper sa intelegeti cva:))


13 comentarii:

  1. Doamne...deci razi cu lacrimi daca vezi asta:))..la urma urmei eu am regizat da?:)) Concluzia dupa videoclipuri??: MI-ATI DISTRUS CASAAA:))

    RăspundețiȘtergere
  2. cam naspa regizarea=)))))))))))
    tiam distruso...ehem ehem, am distruso!:d ca la faza aia cand am venit cu semintele si ady gen "ce faci maria, teai intors?" si isi aranja bluza era cam sifonat;))
    plus sunetele care se auzeau de la geam si restu....:d

    RăspundețiȘtergere
  3. NEBUNILORRRR!!!
    off, cum de ai reusit sa te gandesti sa le pui.. sa vezi cate vizuarizari o sa ai.

    mi-e mi-a placut cel mai ult aia cu ady...
    da tot stau si ma intreb cum de ati reusit sa il bagati in covor... in fine.. tot funny ai ramas. si asa o sa si fii

    RăspundețiȘtergere
  4. mama fiti atenti chestie: akm raspund si eu dupa 2 zile:)))
    deci faza k covoru...prea tare:)) si mrg mie mia placut ca lam dat cu capu de parchet:x

    ps: remember? " funny in soul "

    RăspundețiȘtergere
  5. frt da tu vezi ce vechii snt...adica nu par dar snt ca akm ady e latoos:x si eu am bretonu ala jmeker si gaby e...gaby:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. aaa...buna gaby:d eu....ziceam si eu:d...a...aa...:d:D

    RăspundețiȘtergere
  7. pai...da:d comunicarea este cheia in zilele de azi:))

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde