marți, 8 februarie 2011

I will die on it.

Deci am 2 melodii pe care plang mereu. Snt ff speciale pt mine, imi exprima cva tare si clar si tocmai ce leam ascultat. Leam mai pus, dar sincer vreau sa va arat cat pot sa insemne pt mine. Acum scriu asta in timpu' orei de istorie ( mita tocmai a intrebat cva de "bell" iar akm ady da din gura:d ), si cand am ascultat mel astea naveti idee cat mam abtinut sa numi dea lacrimile.


So...cea mai importanta pt mine e..

Chris Daughtry - Over you   

nici nu aveti idee cat de importanta e pt mine. cata emotie imi exprima. pt ca de la o vreme asta simt, asta e si imi pare rau ca nu iam dat mai multa importanta la postu' "When words fail, music speaks."
nu mam putut si inca nu pot sa nu incep sa plang cand o ascult. mereu plang pt ca e prea dureros si nu ma pot opri toata melodia din plans.

a 2a e mel lui P!nk - Fucking perfect  

Melodia ma ajuta. Ma ajuta oarecum incet, incet sa ma schimb. Imi da incredere. Plang si pe ea pt ma gandesc ca tre sa ma accept asa cum sunt eu desi nu imi e mereu usor, mai ales ca lumea din jur ma acm doboara moral.               ( urmariti videoclipul, chiar daca vi se pare dur, mesajul e mult prea important).
Si e...nu stiu. Nici nu am cuvinte, cum am mai spus e ca si cum incerc sami spun mie tot ce zice ea. Incerc sami zic ca snt ok, cum am zis si atunci ca in mom in care ma simt prost, sau in plus ma gandesc la versurile din Firework- "you don't have to feel like a waste of space, your original; cannot pe replaced." si ma ajuta. nici nu stiu daca am reusit sa va fac sa intelegeti cat de mult inseamna muzica in sine pt.. mine.

deci nu stiu daca va plac sau nu melodiile dar ma ajuta atat de mult desi ma si intristeaza, e o tristete buna.

Music only makes me stronger. (:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde