luni, 21 februarie 2011

Let it go. [but it's harder than it sounds.]

I'm on the verge of a breakdown, on the brink of an epic meltdown... I'm on the way to a flat line.

NO!


I don't really want to leave you behind.
But apparently you can't stay all mine.
So I'll try to let you go,  you're not mine to own

But.
If I let it go,
If I let this go,
If I let you go,
Would the scars continue to show?

and you know,
I'm on the verge of a crackdown. I'm freaking out! got a bottle of jack down like I'm on my way to a blackout.
...
I don't really want to leave you behind
But apparently you can't stay all mine
So I'll try to let you go
You're not mine to own

and my tears are coming now.

If I let it go
If I let this go
If I let you go
Would the scars continue to show?

I'm on the verge of a breakdown, on the brink of an epic meltdown.

and believe me that is so hard.

NO!
I don't really want to leave you behind
But apparently you can't stay all mine
So I'll try to let you go
You're not mine to own.

I'm on the verge of a breakdown. [believe me].




de data asta chiar am spus niste sentimente ff.. ascunse; ale mele, pe fata. si am gasit melodia care sa ma ajute. si...mrg sper ca se intelege tristetea din ele.
majoritatea versurilor snt din melodie. eu am mai adaugat. dar puteam sa pun doar acele sentimente, ca tot leam modificat astfel incat sa fie ale mele, si sa nu mai pun melodia. nu stiu daca o ascultati sau nu. va spun de acum ca e rock. eu am vrut doar sa va arat ce versuri si ce fel de cuvinte si sentimente pot iesi dintro melodie a unui rocker si sa va arat ca mie numi plac degeaba. mrg nici nu mai am cuvinte.


si mda versurile snt ff triste. si credetima cand zic ca leam scris ca si cum eu le spun. pt ca asa am zis mereu. doar ca e mai usor sa scrii. mam saturat sa tin pt mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde