miercuri, 2 februarie 2011

Paint your own rainbow...!

Stateam aseara si ma gandeam la culori (probabil ca am buline in cap)...efectiv. Ma gandeam cum ar fi viata fara ele sau cum le alegem in mare parte.

Pana anul trecut preferam movul...desi numi inspira nimic. Nu ma facea sa simt ca si cum miar placea, ci pur si simplu nu stiu...asa era.
in ultimul timp, deobicei ma imbrac in mov cand am chef sa ma fac remarcata sau cva de genu.

totusi, cum combinam culorile? ce ne place la ele?

de asta vara am inceput sa prefer albastrul si verdele, in special albatsrul. mi se pare o culoare superba. imi exprima liniste, marea, cerul....si diferite nuante de albastru ma pot face sa simt diferite lucruri.

deobicei culorile imi exprima o stare anume. o stare speciala. sau atunci cand ma gandesc la o culoare sau un numar, mi se intampla deseori sa ma gandesc si la persoana de care aminteste culoarea sau numaru respectiv, nu stiu de ce.
nici culorile numi exprima ceea ce sar spune ca exprima ele....adica...de ex galbenul, se spune ca exrima gelozia. ei bine, la mine nu e asa. mie galbenul imi exprima caldura sau ma face sa ma gandesc la o paleta plina de culori precum galben, mov, rosu si portocaliu a unui pictor.

nu stiu de ce mereu mi se intampla ca atunci cand ma gandesc la culoarea portocaliu imi apare imaginea lui dany, verdele sau numarul 7 il asociez mereu lui ady, iar lui gaby ias asocia tot portocaliul. deobicei cand ma gandesc la mine imi vine in minte culoarea mov nu stiu dc iar la alexxa albastru:))
si nu stiu daca vi sa intamplat, dar mie clar mi se intampla ff des. e ca si cum tiai picta propriul curcubeu, intro lume numai a ta.



si cemi exprima mie negrul? unora nu le exprima nimic. la mine nu e asa. mie negrul imi exprima rosul:)) da exact! suna ciudat dar mereu cand imi vine in minte cuuloarea negru, imediat apare si rosul langa ea. probabil pt ca merg ff bine si pt cami place ff mult cum vin combinate. dar numi vine in minte orice combinatie de negru cu rosu. ci un trandafir rosu exact ca sangele (pe bune) cu tulpina neagra si in ac timp trandafirul stand tot pe un fundal negru...nu stiu exact sa descriu, nici nar trebui sa incerc.

dar voua? vi sa intamplat vreodata? dar unei anumite formatii sau cantaret (eata) sa asociati o anumita culoare. e un lucru aproape involuntar.
dar culorile fac lumea mai frumoasa. un loc plin de culori e un loc superb. miemi place combinatia mov cu rosu. poate vi se pare ciudat dar acum gand ma gandesc, de mica am avut cva cu aceasta combinatie.

oricum ar fi, culorile ne...coloreaza viata...oricat de trista ar fi ea;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde