joi, 17 februarie 2011

but does she look at you the way I do? try to understand the words you say and the way you move?

doamne am gasit din intamplare o trupa care canta live o melodie. asa ca am dat sa o ascult, sa vad lyrics. si mia placut atat de mult, ma impresionat asa mult.. poate snt rockeri dupa felul cum arata dupa parerea mea dar melodia asta nu e deloc rock. doamne ceas adormi pe ea, sau as plange. ma lasat fara cuvinte lyricsu.

asa ca am de gand sa mai ascult melodii ale acestei trupe, insa asta e prima mel pe care am ascultato si...ma lasat masca. nam putut sa nu incep sa plang.

se potriveste atat de bine...

NEW BAND!

HE IS WE - Blame it on the rain.



ps: yayy ce mai tiiippp =p~ :x:x
     btw nush dc vocea tipei seamana putin uneori cand urca cu a lu' justin:)) asa mi se pare. oricum so beautiful voice:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde