sâmbătă, 26 februarie 2011

Because you loved me.

Ieri mam uitat la "Romanii au talent" si dupa ce am ras si restu' (baba aia nebuna:))) mia venit si sa plang.
Doua... fete studente ceor fi, nu stiu daca ati vazut sau nu dar au cantat melodia Because you loved me a lui Celine Dion si ma impresionat ff mult mai ales prin vocile pe care le au.
azi am tot ascultat melodia asta pt ca nici nam cuvinte sa spun cat de frumoasa e, cate exprima. A inceput sami placa sa ascult melodii a lui Celine pt ca am vazut ca are multe melodii superbe si mai ales prin faptul ca pune suflet in ele.
Nu pot decat sami imaginez cum e sa simti tot ceea ce a simtit ea atunci cand a scris melodia. e de nedescris. si mamei mele iau dat lacrimile.
Si melodia asta mia placut enorm. doamne ce versuri are...
Just listen because I can't say more.

Romanii au talent:

Celine Dion:

...Music only makes me stronger. Thank you for being there when nobody else was.

3 comentarii:

  1. Melodia asta m-a impresionat si mi-a placut asa de mult...nu stiam ca o canta celine dion:x...si studentele alea chiar aveau voce...
    ....Si baba aia:))) doaamnee...sa-i toarne paharu lu' mihai in cap:)) am murit de ras...cine o fi adus-o acolo..si fisu peurma..'' raspunsu era ''nu'' pana la urma nu?'':))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))mda cred ca aveau probleme cu capu. si credema nici eu nu stiam ca celine o canta nu vrei as sti cat mam strofocat ca sa
    gasesc:))

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde