joi, 3 februarie 2011

Do you know that feeling?

Sti senzatia....

azi am avut o zi, obviously weird ca sa nu ziceti ca nam avut o vacanta ciudata:))

so....se pare cam batut recordu de pana acum siam reusit sa ma trezesc la ora 1!!!!!!! (fara un sfert tin sa precizez:)))
so...a fost really booring si enervant din mai multe puncte de vedere (mrg) inclusiv ca efectiv nam reusit sa vad nicun episod din Gossip Girl ce drq!!!!!!!!!!!!!!!!! nu mergea nimicccccc:((((((( (mrg am avut tone de nervi). but pe la 3 sau 4 (whatever) sa schimbat faza si dupa ce ma mai calmasem am reusit sa vbesc vreo 2 ore cu ...aa...un prieten (am vbit si cu gaby afland ca fugea hop hop pe strazi=))).

mda si dupa ce am vbit aveam o stare relaxata (finally) si eram bucuroasa pt ca venise si edy....dar sa distrus tot pt ca aveam meditatii la mate si nush dc dar niciodata nam simtit o asemenea invalmaseala de sentimente!
deci nu prea am avut timp sa stau in bucuria mea dar snt happy. pt ca stiu ca nu e bine sa fi paranoic, ca fiecare are viata lui si ca timpul nu schimba neapp. lucrurile.
asa....anyways se pare cam curatat si cartofi deci a fost o zi funny=)))...

with=>

so weird feeling.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde