luni, 14 februarie 2011

FUCK!















mai stiti cand spuneam eu ca efectiv nam nimic cu valentine's?...pf miam schimbat parerea.
teoretic akm risc sa cad intro efectiva depresie (si eu cu exprimarea asta a mea). mam uitat la Gossip' si nu prea ma ajuta.
as vrea sa am si eu pe cineva al meu.. pe cineva caruia sa ii apartin. si pana si cei care par fericiti ca si mine stiu ca defapt tot sufera. adica e greu...cum ai putea sa nu?
ii vezi tinanduse de mana, sarbatorind mai mult ca niciodata faptul ca se iubesc. razi de baieti cand ii vezi saracii cum merg impreuna in grupuri si se strofoaca sa gaseasca cadoul potrivit:))
si oare de ce ma gandesc la asta....in asemenea mom realizez ca nici macar nul vreau pe "el" acum langa mine. as vrea acum langa mine un baiat. nou, spontan, funny si romantic. si mai presus de toate, sa nu fie niciunul dintre baietii pe care ii cunosc deja. mi sa urat de ei. sa am atatea ganduri invalmasite in minte pt ca pt fiecare simt o oarecare atractie. si numi vine in minte acel "singur nume" care imi vine mereu. cu toate ca mereu imi vine, acum nu. acum as vrea pe cineva nou aici. cineva pe care lam cunoscut deo vreme, nu mult, dar indeajuns cat sa stiu ca el chiar simte cva pt mine. cnv care sa fie aici acum. un tip care sa apara din senin in viata mea si sai dea o intorsatura cu totul si cu totul noua asa cum mi sa mai intamplat cu vreo 2 baieti pana acum.
si in toata invalmaseala asta, in tot ceea ce simt eu...in ea se adauga si tristetile mele de sucub (incep..) pe care le am. si ma deprima total. ar trebui sa fiu indiferenta. dar pt asta trebuia sa serbez V-day azi. sa nu ma lase sa ma gandesc la nimic gen iubire. si asa ma gandesc destul in restul timpului. vreau sa simt ca ma eliberez. am atata iubire de oferit si nu stiu cui sa io ofer. as vrea si eu sa stau akm cu un ursulet de plus in brate, oferit de el, in bratele lui sau pe strada, in intuneric si sa ne plimbam tinandune de mana.
anu asta a fost diferit, totul. niciodata nam vrut sa am pe cineva langa mine de Valentine's Day mai mult ca acum. niciodata nu mam simtit asa de...singura. asa de prost.
nu urasc ziua asta, nas putea. in schimb ma intriteaza...e oribil dea-dreptu'.
si realizez ca faza cu fericirea si indiferenta imi face rau mie mereu (nu ca nas fi stiut asta deja) dar mai bine asa. nar trebui sa stie nimeni ce se ascunde inauntrul meu.

imi dau seama ca nu prea mia iesit faza cu nepasarea, ca in seara asta voi plange...

...si ca simt nevoia sa am si eu pe cineva, azi, aici cu mine.…

[PS: vorbesc ff serios am facut pozele in photoshop si uitativa la ele. semnifica atat de mult pt mine. si fiecare are mesajul ei. special.]

10 comentarii:

  1. Crede-ma...acelasi lucru il simt si eu...si ma intreb oare cat mai trebuie sa astept...pt acea persoana? cand apare?:|

    RăspundețiȘtergere
  2. pai poate "alesul" sau cva inca nu. dar acea persoana iti zic apare cand te astepti mai putin. oricum o sa mai pun o faza gen e o faza "if you don't go after what you want, you'll never have it" si snt gata sa traiesc pe motto-ul asta:)
    asa cred...

    RăspundețiȘtergere
  3. sti cat de mult imi place postarea asta?
    adica este plin de sinceritate
    ai vazut desrierea blogului meu? este "be yourself with anybody".. e acelasi lucru...
    sper sa iti iasa faza cu motto-ul tau.
    chiar imi pare rau., dar toti trecem prin aceeasi chestie. pe bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi pare rau ca te simti asa...nu e placut pt cnv sasi vada prietenul plangand sau fiind trist. dar poate ca de asta sunt prietenii sa impartasesti cu ei tot ce nui poti oferi unui singur "el". poate ca noi, cei din jurul tau, reusim sa facem sa te simti iubita si protejata astefel incat sa iti poti gasi persoana cu care sa imparti totul si pentru care vrei sa te lupti cu oricine si orice. mai devreme sau mai tarziu iti vei gasi baiatul pe cael crezi potrivit. dar indiferet ce se va intampla prietenii iti vor sta alaturi. tine mite: TU (Maria-Andreea Grigoras) nu vei fi niciodata singura!!!!!poate ca nu sunt demn de a vb despre asa ceva dar asta am simtit cand am citit asta. singuratatea unei fete dupa un baiat e diferita de singuratatea de prieteni dar dupa parerea mea ele se completeaza perfect.


    P.S.: intriteaza??????? :-?

    RăspundețiȘtergere
  5. frt aveti idee cat de mult inseamna pt mn? si cer mersi nici naveti idee. am citit asta aseara la 12 si miau dat lacrimile. nici nu miam imaginat cami snteti asa de mult...alaturi. nu stiu.
    off nici nu am cuvinte.>:d<

    ps: ady da intristeaza, dar e o tristete buna:)

    RăspundețiȘtergere
  6. sa nu intelegi gresit cand am spus ca imi place asa de tare postarea.. am spus ca imi place din cauza ca ai fost tu insuti, si cu bune si cu rele... si postarea asta este oglinda ta...
    si chiar nu o sa fii niciodata singura... nu am sa te las...
    si imi place ca esti sincera pentru ca cele mai multe relatii (nu conteaza de care fel), se bazeaza pe sinceritate...
    si as propuna ca toti sa fin sinceri unul cu celalalt...

    RăspundețiȘtergere
  7. nu esti prima care spune asta. si mersi sincer. nici eu nam sa te las si stii asta. oricum nici nu stiu cum altfel as putea fi. orice postare semnifica cva atat de...special pt mn.:)>:d<

    RăspundețiȘtergere
  8. sper ca stii ca nimeni nu te va lasa...imi pasa prea mult de tine ca sa te las vreodata singura..sau sa suferi nu stiu ...te cunosc de la gradinita stii..si ma gadesc ca nu te-as putea lasa asa usor ...chestia asta inseamna chiar mult pt mn...deci nu vei fi singura niciodata:x:)..chiar daca ai vrea:))

    RăspundețiȘtergere
  9. >:d< ok dar in acele momente si tu cam aveai nevoie soo:))

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde