miercuri, 23 februarie 2011

Eennie Meenie fuck again!

yaks nush ce mia venit sa bag un titlu pe o mel de'a lu' Jus' pt ca mi sa luat:-& buuttt tot buunn eee =p~

whatever pt a nu risca sami stric seara, o sa trec la subiect.
maine e iar o zi.... gen "fuck" can't believe it! ok, poate nu ma voi simti la fel de nasol but still. ma enerveaza la culme. sa se termine naibii odata cu zilele astea. si daca la postu' cu "fuck" eram trista, akm snt oarecum obosita...de toate astea.

[ce ziceai dany ca preferi dragobetele??.]
eu nu prefer niciuna. nu acum. nu le urasc. as vrea doar sa se termine.

postul de pe 14 exprima tot. desi, sper sa nu pic iar intro stare d'aia.

app am gasit o chestie caremi aminteste enorm de mult de o anumita persoana. ma face sa o asociez ff mult cu asta.:

' No one is afraid of heights, they are afraid of the fall,No one is afraid to play, they are afraid to lose, no one is afraid of the dark, they are afraid of what's in it, no one is afraid to say ''I love you'', they are afraid of the response.'

-sper ca te doare si pe tine la fel ca pe mine atunci cand citesti asta.

3 comentarii:

  1. nu stiu la cine te-ai referit la chestia cu citatu', dar nu esti singura care s-a saturat de atata dragoste... azi ascultam radioul. prezentatorul a facut un concurs cu nu stiu ce cacat de premiu si cine se inscria trebuia sa dovedeasca cat de mult o iubeste pe acea persoana pe care chiar o iubeste... cand am ausit am dat repede pe Rock Fm, cu volumul foarte tare. noroc ca nu era mama in masina sau cineva pe langa mine./...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e pt niciunu dintrre voi ultima chestie;) si nu, nu mam saturat de dragoste. mam saturat de..nu stiu. de faptul ca am nevoie de ea.

    RăspundețiȘtergere
  3. nici eu. numai ca acea dragoste nu este pentru mine si e aiurea.

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde