sâmbătă, 5 februarie 2011

it Truly hurts!

"a guy and a girl can be friends, but sooner or later one will fall for the ohter; maybe too early, maybe too late."


(Varianta originala avea la sfarsit "but maybe, just maybe' forever" .... but avand in vedere ca la varsta asta nu exista un "forever" care sa fie chiar "forever"; cu toate ca toti visam si niciunu' nu se gandeste la sffarsit in acele momente. Eu ma gandeam cand sunt mai "lucida" ca oricum toate se sfarsesc dar apoi : "dar daca mas gandi ca la finalul vietii oricum mor sau ca fiecare relatie de acum si pana mult mai tarziu va avea un sfarsit, atunci acea "aventura" pe care noi o numim viata nar mai avea rost! Iar eu vreau sa aiba! Imi vreau viata! (teoria lui Newton si OMG nu pot sa cred ca tocmai am bagat o paranteza in alta paranteza! app. de ce poti face noaptea la ora 02:23 poate 24..oficial 24!). Deci varianata mea este fara ultima parte.)

Si este atat de adevarat. Adica mi sa intamplat mereu.and it keeps happening again and again. Chiar daca a incetat, trecut peste sau restu ideea e ca atunci cand te gandesti pan' la urma tot se intmpla/sa intamplat. Oricum mereu se simte o oarecare atractie si nu vbesc. despre mn si un anumit baiat desi asa ar parea pt ca mi sa intamplat k mai multi baieti. Baietii te inteleg altfel decat fetele si viceversa. adica eu asta am simtit si.. hei! Inca simt. Dar totusi el e acela care te cunoaste atat de bine. Cu care parca te intelegi din priviri, cu care razi, care te vede pana si in pijamale si tot te place.. cel care iti accepta defectele pt ca te vede zilnic, iti vede toate fetele. Pratic ii arunci totul in fata.
Tot ceea ce esti tu.
Asa o etapa se poate depasi sau nu, dar probabil mereu cel care place va tine ascuns asta fata de cel placut desi..let's face it! Se vede! Mai ales la baieti! Voi chiar nu stiti sa va prefaceti guys!=)) (mrg noi fetele asa dragute cum suntem sa nu le distrugem munca;)

So....doare. doare rau uneori.uneori e ok si te simti norocos ca are incredere in tine. Alteori vrei cva mai mult, iar alteori te saturi. Dar inca...


Inca ramanae la fel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde