luni, 28 februarie 2011

 NU POT SA CRED!  yepyyyy ...doar o amarata de zi -jumate de zi- ne desparte de primvaraa:x:x
frt. nu pot sa cred ca se termina iarna. dupa tot timpul asta in care am zis ca vreau sa se termine, acum cand mai e doar o zi ma cam socheaza. adica...imi vine sa stau si sa privesc in gol. anu' asta am apreciat altfel anotimpurile. si nu pot sa cred ca iarna sa terminat. adica e ca si cum am stat toata viata in anotimpu asta nu stiu dc:)) nu prea imi amintesc mare lucru din toamna, doar faptul ca a fost ff tare. dar iarna a parut ff lunga mai ales ultimele 2 saptamani. si acum iatama, snt racita si stau in casa si sar putea ca pe 1 martie eu sa... stau. in casa. bolnava. credetima ma simt ca naiba. asa de rau ca as prefera mai degraba sa fi mers la sc si sa mai fi facut si orele de mate decat sa ma prinda primavara in starea asta. dar no sa fie asa! acum ma simt mai bine si pot spune ca am taria sa lupt.:-> :))
deci...oficial vine primavara si ne apropriem din ce in ce mai mult de caldura, de vara. cum am spus, jumatatea mea preferata din an:x:x si ma socheaza sio mai mult. eu nici nam trecut bine peste vara trecuta ca vine alta.


but, vreau sa ma bucur de prezent avand in vedere ca de acum va fi ff tare. din ce in ce mai cald. o sa... revenim la viataa!!!:))))))) mai am si o gramadaa de sarbatoriti in familie so...


VINE PRIMAVARAA!!=))

5 comentarii:

  1. off:x cat am asteptat asta, in sfarsit de maine va fi primavara,inca 3 luni si vine si varaaaaa:))(prea mult deja:)))
    plus ca uiteee iese soarelee:)) si nu stiu ce faci dar trggg:x vinoo maine, realizezi ca e 1 martie nu??:)),nu trebuie sa ratezi asta si mi-a fost asa dor de tine...racita mea:)),cum am zis vin sa-ti aduc supita?:x

    RăspundețiȘtergere
  2. daa vreau supitaa:x:X si tiam zis daca ma rugai sa vin maine la sc in starea in care snt acum si erai in fata mea iti trageam un pumn:d

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) hai trage-mi unul prin calculator:))...hmmm uite ca acum incalzesc supita si vin ,asteapta-ma..!!:X:x

    RăspundețiȘtergere
  4. nene mai bine te iau la injurat ca tot sntem la tel:d

    RăspundețiȘtergere
  5. ia vezi ma:)), da ai dreptate nu mai injurat azi:)),dar eu te iubesc ma,nu te injur:)):x deci te rog frumos..:))...ca..

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde