duminică, 13 februarie 2011

I'm single and fucking happy!

So what? I am a rocker I've got my life and I don't need a "him":d

deci lume maine e Valentine's Day:X
recunosc, imi place februarie...e atat de aproape de primavara si imi place si V-day desi nu am in prezent cu cine sal serbez. ideea e ca, totusi, eu mereu traiesc pe principiu ca nue  vina altora de ceea ce mi se intanpla mie si daca ar fi existat un "el" cu siguranta as fi iubit ziua de 14 februarie, cu toate ca a picat ca naiba luni, asa ca nu pot spune ca o urasc asa cum multi o fac doar din cauza nefericirii lor.
plus ca imi place sami traiesc viata!! se vede da??!!=))
asa ca, faza de ultim moment, eu si sis am hotarat in sfarsit sa mergem just the two of us sa serbam un V-day ca intre fete pt ca sntem single and happy!!
zi ca intre fete, shopping and stuff numai ca noi am serbat 14 februarie azi pt ca luni nu prea...putem:)) adica mai bine zis eu nu pot.

so...Happy Valentine's Day pt cei fericiti iar pt cei single HAVE FUN BAHH!!

ps: gaby parca sntem noi in poza aia cm faceam azi in cabina botu' de dorobanti=))))

4 comentarii:

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde