sâmbătă, 5 februarie 2011

way NOT over over it:P:P

Sooo akm ma frec ( nu e km suna oameni buni! Cum am mai ziiisss "nu am nevoi") si maaa nush mrg ma zgudui cm se zicee?=)) in fine oarecum dansez/ma dezlantui etc. etc. etc. Asasa si faza e ca ma cam obsedeaza mel lu avril:

Avril Lavigne- He wasn't


ok, nush dc..pff defapt stiu! pt ca ma regasesc, pt ca imi da putere, pt ca iar am cva k revolta mea:)) dar mrg unii evident no inteleg and anyways fiecare cu gusturile lui (asta sigur no sai placa decat probabil lu alexxa din cunoscuti si mrg bia in rest neaaahh don' think so) dar ma reprezinta, ma ajuta, imi da tarie.



!so i don' care 'cause i still think of it like a part of my heart.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde