miercuri, 2 februarie 2011

So close:X

uauuu ghici ceam realizat!!! vine primavaraa!!:))

mam trezit si eu azi ca e februarie si ca deja mai e doar luna asta si vine primavara:X
deabea astept sa inceapa totul. stiti voi...sancepi sa mirosi ghioceii, sa infloreasca pomii, sa fie totul diferit. sa te trezesti zabind dimineata pt ca sar putea sa fie soare si nu mai trebuie sati iei geaca si sa fie -13 grade afara (ok poate ca avand in vedere cum e vremea...) eu deabea astept:x deabea astept sa simt iar din tot sufletul ca traiesc. si vine si valentine's....dar o sa va zic dupa ce trece ce idee nebuneasca am avut eu si sis'=)))))

ahhh si akm am mai realizat cva!! vine martiee:XX: o sa vina celebraa si inegalabila luna martie si probabil va intrebati dc spun asta...pai o spun pt ca familia mea e impartita cam ciudat cu zilele de nastere si anume aproape toata (inafara de 4 pers:))) snt in martie! so in fiecare weekend cateo petrecere cateo chestie:x (uneori intrun weekend 2 party-uri:))) martie este si a fost mereu o super-luna!

dar hei e deabea inceputu lui februarie (duap cum am realizat si eu in sf). mai avem o luna de iarna sau putem sa stam si sa asteptam nerabdatori primavaraa:xX:..cand ma gandesc la ce fel de an am avut, deabea astept sa vad cemi rezerva lunile ce vin mai ales ca incepe sa se incalzeasca si p'afara.:x


deci dupa cum puteti vedea snt bagata pana in gat in visare...:D

Un comentariu:

  1. si eu deabea astept primavara
    e altfel... simti ca ai viata in tine.
    stii eu am cam inghetat aici la munte unde au fst -17,5 grade la ora 9 dimineata... so nu prea am ptut sa ma bucur de caldura..
    dar ce cconteaza este ca vine primavara, in sfarsit.

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde