duminică, 6 februarie 2011

Am castiiii:X:X

ok, hai sa ma laud si eu un pic:X so...again and again din cauza persoanelor extraordinare din viata mea am o dispozitie buna desi snt si putin obosita si akm o juma de ora jur ca as fi putut lesina pt ca ardeam de parca aveam febra.
and that's what you get when you let your heart win...whoaaaa
iar eu am facut asta iar si iar but NOT anymore! nu mai regret!

so...una dintre super-intamplari a fost ca miam luat casti:x:X si nu d'álea mici ppl ci din acelea mari pt calculator doar ca mi leam ales fara microfon si cu cablu acre sa mearga si la tel:x:X and akm imi bubuie orice in cap si iubesc sunetu asta! ma deconecteaza total:x
asa ca eu si castile mele albastre (dap dap dap leam ales albastre:X:X), vom fi bff de akm incolo:x

ps: no picture pt ca nu miam gasit exact castile pe net si snt prea tari deci nu vreau sa dau exemplu o poza in care nu snt ele k adevarat folosind fraza ''arata cva de genu'':D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde