joi, 24 februarie 2011

If I could be just me, I don't want to care!

Azi am avut o zi ciudata. Am fost ff trista. si sincer, nu e din cauza dragobetelor pt ca miam amintit ca asta e azi deabea acum. Dar... nu mai stiu ce simt. Simt ceva ff puternic pt cineva, un baiat. Altul, ma face sa sufar. Dupa, ma gandesc cat de trista si frumoasa e viata, in combinatie. Nici nu pot descrie. Cum poti avea atatea ganduri ciudate in minte? Sa te gandesti ca multi ar vrea viata ta, prietenii tai, iar tu nu poti fi fericita uneori. Si ajungi sa ii intelegi pe cei care parca au totul si totusi se simt ca si cum nu au nimic.

Asa ca, am deschis netu-youtube si sttop. vroiam sa ascult ceva, o melodie. Si dupa ce am ascultat TH- ATTENTION de pe blogu alexxei (care app e geniala. mia venit sa plang deci merita ascultata macar pt lyrics. poate incetati sa mai fiti gen "ihh Tokyo Hotel-emo." Nu! nui asa. pt ca stiu ca asta ganditi desi multi nu exprima ceea ce simt si nu pt ca nu stiu cum..) Ok, o sa va intrebati ce ma apucat. Nimic. pur si simplu asa snt. nu mai pot. am obosit. nu sunt eu aceea, aceea care rade atata. in mare parte snt. dar am obosit. vreau doar sa stau si eu sa arat ca totusi snt trista mereu pt ca sincer simt ca nu stiu, nu mai pot. ma abtin pt a nui face pe altii tristi si de aceea asociez si mereu o gluma la ceea ce zic daca acel lucru e trist. dar nu mai pot. vreau sa ma pun pe mine pe primul loc. Deci, dupa melodia asta ma gandeam ce sa scriu. si nu stiu dc mia venit in minte pink. dar nu vroiam fucking perfect, vroiam altceva.Asa ca am bagat o melodie care ma dus la alta si tot asa. am ascultat mai multe mel ale ei mai mult sau mai putin vechi (sincer ma doare fix in pix cat de veche e un film/o mel. carei faza frate? daca iti place tie asta e important. punct.). Am plans pe unele mel, altele mau uimit ( spunea la un mom dat intrun vers "I don't need no "G" to take care of me." si cand am citit am zis oookkk wow:))), altele miau dat putere. Acum ascult "Just like a pill." pt a5a oara. si o so mai ascult incontinuu. imi place ff multe vocea ei, faptu ca pune suflet in melodii pt ca nai cum sa nu remarci asta. si chiar mia placut melodia asta. Uneori, ca azi, as fi vrut doar sa fug sau sa stau si sa ma uit intrun punct fix ca o nebuna si sa ma gandesc. poate sami dea si lacrimile, dar sa ma descarc. si asta fac acum.
Am vazut si ca ninge. Prima reactie a fost "ooohh God vreau primavaraaa:(((" si dupa miam amintit ca zilele astea ma gandeam ca mai snt chiar... doar cateva zile de iarna, si se termina. si ar trebui sa...ma bucur. azi, nu stiu de ce, am privit iar zapada cu atata... fericire (stiu ca suna ciudat). adica cu acea fericire de la inceput cand spuneam "vreau zapadaaaa".
Si in timp ce am dat drumu' melodiei, ma uitat spre fereastra si am vazut cat de frumos si linistit ninge, pt ca nu bate nici vantul. am dat perdeaua la o parte, si la un mom dat am smulso, nu stiu dc. adica am dato la o parte detot cu forta si nervi haabar nam. si mam uitat pe geam si am zambit. mia placut atat de mult ceea ce vad. nici naveti idee. si acum cand mai intorc putin privirea spre fereastra mai zambesc, desi snt trista si obosita. asa ca, in timp ce mergea melodia care mia creat atat de multe emotii, nu stiu de ce, mam dus la geam. dar vroiam sa fiu mai aproape de ninsoare. asa ca lam deschis. larg. acum urmeaza sa ziceti cam innebunit din moment ce azi ma vaitam cami e frig si akm eram doar cu bluzele de la scoala pe mine care nu snt subtiri dar totusi nici sa iesi asa imbracat afara. dar lam deschis larg si nici nam simtit frigu'. melodia mergea la maxim si aeru imi batea in par [il inteleg pe ady cand zicea cat ii place chestia asta] si ningea asa lin incat am inchis ochii. miam strans mai tare bluzele pe langa corp pt ca simteam ca era racoare. am tras aer adanc in piept si mam simtit ca la munte. era un aer atat de ...curat. nu stiu, aici la mine in spatele blocului nu e mai nimeni niciodata. sunt banci, dar pe timpul iernii, pt ca nu e nicio alee si snt si garduri, nu sta nimeni acolo. sunt doar copacii care arata chiar sinistru uneori:))). si in timp ce ascultam melodia care imi crea atatea emotii am inchis ochii si am intins mana. am simtit ninsoarea si am zambit. dupa. am inchis geamul. si mia venit sa rad. efectiv. parca snt o nebuna. am atatea sentimente atat de ciudate, si imi place sa fac lucruri gen sa sar pe geam (stati linistiti ca stau la parter:))) sau sa rad ca o nebuna in timp ce imi vine sa plang. sau sa dansez pe melodii rock in timp ce plang si oarecum ma descarc dar snt si fericita... uneori imi pare atat de usor sa te exprimi in scris, dar acum totul e atat de intortocheat in capul meu incat nici nu stiu cum sa exprim. probabil nati inteles nimic. e ok, oricum nu prea intelege nimeni.

uitati si melodia:

acum. unora poate vi se pare prosteasca sau nu va place sau o recunoasteti sau din contra va va placea. habar nam. dar mie imi exprima ceva ce voua nu va va putea exprima niciodata. fiecare cu sentimentele lui. si macar aici, eu le pot exprima. sau macar o parte.

la inceput am spus si ca exista un baiat care ma face sa sufar. E chiar funny pt ca toti stiti despre cine e vorba, numai el nu:))...







He's just like a pill: instead of making me better, he keeps making me ill.

...si nici nu'si da seama how much I miss him.

7 comentarii:

  1. stiu melodia si si mie imi place. tot ceea ce ai scris aici e mai mult decat intim, e ceva [nici nu stiu cum sa spun], e ceva special...
    e ceva dureros, si imi pare foarte rau ca nu stiu cum sa te ajut. macar o data daca as stii cum sa te ajut, as face-o fara sa ma gandesc de doua ori [ de fapt as face-o fara sa ma gandesc], si voi fi mereu langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. sttiu asta si mersi sincer. si eu vreau sa fac acelsi lucru. si stai linistita, eu nu stiu...snt mai inchisa dar reusesti ff mult sa ma faci sa ma deschid in fata ta. si chiar ma ajuti. sper doar ca si eu sa te pot ajuta la fel.

    RăspundețiȘtergere
  3. wow... mereu ma impresionezi cand scrii ceva...in sensul asta..mai trist nu stiu..tot ce scrii e ce simti tu si..e cam complicat (faptul ca simti atatea...si sunt prea multe sentimente laolalta,te obosesc)...eu credeam ca te cunosc adica in sensul ca stiu multe despre tine dar defapt nimeni nu stie ce se ascunde in fiecare,fiecare cu problemele lui si adevarul este ca nu te poti deschide oricum in fata cuiva in legatura cu tot ce simti, e greu de aceea unele lucruri le tinem pentru noi..asta e o chestie chiar dificila si sincer cum a zis si alexxa...nu prea se poate rezolva asta cu noi,adica nu am nici eu cu ce sa te ajut,poate doar faptul ca sunt cu tine,dar nu stiu cat de ajuta asta sa mai treci peste unele chestii,imi pare si mie sincer rau,nu iti imaginezi cat(pentru ca ,ti-am mai zis eu imi esti ca o sora, si ma gandesc cum as putea sa nu te ajut,imi este greu si odata cu tine sufar si eu,pentru ca tin la tine foarte mult,chiar foarte mult)...si sper ca stii asta,oricum te iubesc:x

    RăspundețiȘtergere
  4. off frt. vedeti? la asta ma refeream. multi ar vrea prietenii mei si nui au. si totusi, la mine nui asa.....mersi oricum e ff important pt mine sper ca stiti asta. nici nu pot....exprima.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt impresionat de ceea ce simti si ca si ceilalti ma simt oribil ca nu pot sa te ajut. neputinta in fata unui prieten e ceva groaznic...no more words...
    P.S: nu mai scrie chestii despre un anumit baiat caruia sa nui spui numele ma obsedeaza =))

    RăspundețiȘtergere
  6. snt cam socata. e funny pt ca spui cati paas de ceea ce simt si dupa imi spui sa nu mai postez de un baiat caruia nui dau numele. chiar crezi ca teas asculta? spre deosebire de altii, exprim totul in scris. tot ce simt. habar nai ce simt esti atat de... nu stiu nesimtit e prea putin. habar nai cat ma jignesti prin asta. nu ma astept sa intelegi dc pt ca sincer nu vreau. by the way : deaia e post. citesti ce vrei. daca nu vrei ok.
    si spre deosebire de ceea ce vezi tu la scoala, eu simt multe lucruri, ff puternic si nu e gluma cand spun ca nu ma cunosti. ceea ce simt nu snt nazuri. e real. nu tsiu. e chiar jignitor.

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde