marți, 4 ianuarie 2011

3 filme to see=>

normal ca din vacanta nu puteau lipsi filmele cateva macar.


No.1  Little Fockers

=))))
dupa cum va puteti aminti stiti cu totii ca asta a fost filmul verii pt mn si dany:))


asa ca normal ca akma lam vazt tot noi 2 impreuna pt ca stiam act am ras la celalalt (assshooollleeee=)))
deci am revenit la Gaylord Focker si restu intamplarilorr lor:x:X
bineinteles ca am ras de nam mai putut, iar , cu toate ca dany ma luat la film pe la 10 seara:))) chiar mam bucurat si mama ma lasat!!! wwowowowow!!!!
deci...MUST SEE!!







No.2  Viata asa cum e ea

inca o comedie la care am ras, a fost draguta.
nea recomandato doamna Adriana, mama lu Dany (tot cu dany lam vazt:)))) si am mers sal vedem, de data asta doar noi 2.. cum am zis, filmul e dragut nu pot spune ca nu mia placut. dar actiunea e mai mult pt mamici si tatici care inteleg mai bine dificultatea unui copil; chiar mama lu' dany nea spus dupa film ca sa regasit undeva in actrita si ca asta a facuto sa rada k lacrimi. asa ca, daca vreti o comedie draguta uitativa aici iar daca vreti sa radeti cu lacrimi, intorcetiva la no.1











No.3  TRON

normal ac dupa 2 comedii, urmeaza si un film de actiunde/aventura/sf cm o fi.
am vbit k gaby si ady ca vrem neapp sal vedem si ady deja inceouse sa se documenteze iar de cand dany mia zis ca la vazt si ia placut am zis ca trebuie neapp sa merg. asa ca, imediat urmatoarea zi dupa ce am vazt cea dea 2-a comedie k dany, am mers k gaby si ady la TRON.
super film!!!
cu toate ca pana si asta e made by Disney:))
deci vil recomand! trebuie neapp sal vedeti.
iar baiatullll:x:xmamamamma"x"x
totusi, poate o sa va intrebati si voi de ce filmul sa numit Tron? asta noi nu prea am inteleso pt ca...hei! stiti cva? va las pe voi as descoperiti de ce!
MUST SEE!
--app ducetiva la IMAX!!

astea au fost filmele vacantei pt mine. miam fakt deja un obicei din a va recomanda filme si asta tocmai pt ca de la inceputul aanului (scolar mrg) am vazt mai multe decat oricand altcandva. si cel mai important? toate sau ridicat la limita asteptarilor.

so..GO AND SEE!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde