duminică, 23 ianuarie 2011

Did you ever felt just like....BREAK FREE!!!!!?

vineri am dansat ca nebuna. miam pus cele mai tari melodii de pana akm. ceea ce iubesc. nu neapp rock.

pop, rock poate dance orice imi place. inclusiv cele de la postul cu "when words fail music speaks" pe care still le iubesc! nu pot exprima cat de mult. nu stiu. poate ssnt ciudaata. dar muzica pt mn inseamna viata. viata mea. cea pe care o creez eu. ceea ce mi sa intamplat din perspectiva altcuiva. viata in care pot fi eu insami fara sami pese de ceilalti.

si asa cum am si inceput, vineri mam eliberat. nu numai prin muzica. prin tot. am plans dansand, am tipat, la un mom dat am cazut din picioare pt ca efectiv nu ma mai tineau dar nici nu vroiam sa ma opresc. pur si simplu NU!

si am pus melodiile care imi plac si pur si sp am dansat. nam mai dansat de mult timp. adica nu asa din suflet. mam oprit printra 5a. si am regretat. dansul era ceva special pt mn. dar nu dansul de performanta ci miscarile prin care te eliberezi.

deci ssingura acasa. mrg k fratimiu dar fiecare k treaba lui:))) am inceput sa dansez si am ffost super-surprinsa de cat de bn am intrat in ritm si cat de bine mam simtit dupa. dupa ce mam eliberat.

akm probabil va imaginati cam fakt ca o crizata prin casa dar conteaza? chiar credeti ca mai conteaza atunci cand esti doar tu cu tine. fara sa te vada nimeni si iti faci tie un bine. dupa o gramada de timp cat am tinut in mine am vrut sa ma eliberez si parca nu a fost destul doar prin muzica ci si prin dans.

si chiar am de gand sa mai fac asta de cateva ori. nici nu va imaginati cat de bine mia facut sa plang in timp ce dansam si cantam din toata inima. pt ca muzica e totul pt mn cm am mai si zis dar nu ma satur niciodata so spun.

asa ca eu am gaasit lucrul care ma ajuta. cva prin care sa ma simt impacata cu mn insami. sa ma eliberez si chiar daca a2a zi o iau de la capat, nu e la fel. te simti mult mai bine.

did you ever felt like this?



ps: you might think I'm happy...but I'm never OK. (si vbesc serios)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde