marți, 4 ianuarie 2011

Avril Lavigne- What the hell

lol:))
nu putea lipsi melodia zilei.

so..cm am aleso?

Avril (my fav singer) nu a mai scos melodii de aprox un an. totusi, nu mam saturat niciodata sa ascult melodiile ei vechi.
de la o vreme orice mel veche am ascultat a oricarui cantaret, ma facut sa simt altceva fata de acu 2 ani si chiar fata de anul trecut.
habar nam ce se intampla cu mine acum, dar totate emotiile mele snt amplificate. nu stiu daca ati simtit vreodata asta, ca eu o simt de unde si toata energia mea. dar iubesc asta:x:X nu e un sentiment DELOC urat:d

revenind la melodie. toate mel lu Avril imi dau chef de viata ca si toate mel rock. Vbesc de cele rock! nu de cele hard cu tipete si bazaconii ci de cele da! rock, dar misto. mel rock au versuri care inseamna cva. mereu. mrg despre asta vbim la alt post;)

so... akm Avril pregateste un comeback cu albumul Lullababy -numele asta ma face sa rad ma gandesc la Lollypop=)

asa...si mel asta e super-tare!! in primu rand, reprezinta schimbarea mea. plus ca e rock imi da chef de viata eu din toate mel pe care le askltt imi iau energia.

da, chiar iubesc cu adevarat muzica!

si melodia asta ma reprezinta si pe mine, cea de acum. asta simt eu acum. o iubesc pt ca mi se potriveste perfect felului in care sunt acum.

"all my life i've been good but now, I'm thinking what the hell!!"

pt ca eu pana acum, ca si multi dintre prietenii mei (defapt snt putini asa) am fosta sa, nu stiu. dupa reguli. cu frica sa nu mi se intample cva.
dar acum am incredere in mmine. ok da, numi place cum arat dar amincredere in felul cum gandesc si ceea ce fac. si a fost ff greu sa o capat pt ca eu anu trecut, cum sigur multi ati observat, eram o pers cu moralu la pamant, ei mau schimbat. mersiii:x:x si akm vreau doar as ma distrez. si chiar adca nu fac cva bine, si poate ii supar pe unii iar atunci cand o fac rad in loc sa fiu serioasa, rad pt ca ma tem ca daca devin serioasa pot incepe sa pierd o intreaga zi fiind suparata. pot ff usor sa devin suparata. dar mai tarziu regret, in liniste si singura ca leam stricat, chira si pt putin timp, unora dispozitia. asa snt eu. si revenind, a, incredere pt ac de mica faceam prsotii. dar mereu mam scos singura si bine din ele. iar akm asta ma ajutat ff mult.

nu pot explica cn sunt si poate unii cand citesc akm or as zica "vai da cinei asta o comoara pierduta de pe fundul oceanului". NU! nu sunt nici o comoara.

nu stiu cn snt. si se intampla destul de des ca in timpul unei zile o persoana sa faca un comentariu, mminor. dar caremi distruge increderea. deaia nu suport.

ideea e ca melodia asat semnifica ceea ce sunt eu acum. cami traiesc viata. nu sunt om mare, nam responsabilitati. nu mor daca gresesc, daca ma fac de ras. snt copil si momentan ma pot distra. pt ac deja nu pot face oricum anumite chestii pt ca am crescut. dar ceea ce pot face fac "strig,tip,imi traiesc viata".

lucrul pt care ma bucur cel mai mult este ca increderea aceasta in mine miau construit-o prietenii mei. au inceput sami zica ca le plac anumite chestii la mine. ca de ce snt trista si ac trebuie sa fiu vesela. ca trebuie sa te superi pe tine daca gresesti si sa incerci sa faci cva in legatura k asta nu pe altii.

chestii diferite spuse de prieteni diferiti. care fara ca macar as se gandeasca miau dat incredere. si nas putea trai fara ei. iar muzica imi amplifica sentimentele (probabil si niste tampiti de hormoni sau mai stiu eu ce da nici ca ma intereseaza:))).

ascultati mel. nu tre sa va placa. puteti doar sa priviti lyricsul pt t ca ma reprezinta in totalitate. sau cel putin arata cm sunt acum s cm voi fi. inca imi propun niste schimbari:d pt ca eu, spre deosebire de altii, incerc sa ma schimb pe mine. chiar daca ei au resit fara sa vrea, sa ma schimbe. dar pt asta le multumesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde