duminică, 23 ianuarie 2011

P!nk- Fucking perfect -!!-

melodia asta mia placut atat de mult dar dupa, imediat am ascultat "what the hell" a lu' Avril si din pacate am uitat de ea.
totusi, funny life, azi am fost la un party (mrg k pici deci bleah!!) si pe CD era mel asta (de notat au fost melodii suupeeerrr tarii:X).

acum am ascultato..iar si iar si imi amintesc ca atunci cand am vrut so pun pe blog sa blocat calk..nu ca akm ar merge mai bn:D

mel lui pink imi dau mereu putere. si chiar are niste melodii fff tari acultati "Dear mister president" doar daca snteti curiosi (nu e rock so ady baga si asculta).

si revenind mel asta e ca un mesaj pt toti.
si mia placut pt ca oarecum ma fakt sa vbesc k mine insami. pt ca mereu incerc sa nu para dar numi place DELOC cm arat. uneori parca snt nush in plus. si mereu imi vin versurile din firework care mau ajutat mai mult decat credeti. dupa cum am spus, ceea ce pun aici chiar inseamna cva pt mn., si mereu cand am senzatia asta ma gandesc "You don't have to feel like a waste of space/ Your original, cannot be replaced".si parca ma mai calmeaza.

iar aceasta melodie ma face sa ma cert pe mine oarecum. probabil nu e chiar asa de rau pe cat cred si nu stiu chiar nu pot exprima in cuvinte ce inseamna pt mn anumite melodii.

deci daca vreodata ati fost in situatia mea, sper ca mel asta sa va ajute cat ma ajuta si pe mine.
in primu rand, ma ajuta sa ma descopar. iar ritmul putin rock e gen revolta. imi da forta.

ps: "Why do I do that?".

http://www.youtube.com/watch?v=kWYNep_aWAk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde