sâmbătă, 29 ianuarie 2011

We're living for this moments!


Hei lume!
ma gandeam astazi ca sa terminat deja jumate de an si nu stiu cm e la voi but I still can't believe it:d si ma gandeam ca mai avem un an jumate...doar atat pana ne vom desparti de tot si toate. yap guys eu ma bucur dar atunci, atunci va fi destul de trist....vbeam k sis' si ne gandeam ca totusi 8 ani conteaza...cand cunosti niste persoane de 8 ani poate chiar mai mult..
 but enough cu melancolia ideea e ca am realizat ca oricat de aaa..tampita si oribila ni sar parea sc in clasa in care suntem traim niste momente cu adevarat super-tari!

si uite asa am ajuns la ceea ce vroiam eu sa zic de fapt. azi ma gandeam la toate glumele alea din timpul orelor sau din pauze pe care le facem sau le fac unii si intradevar snt intamplari pe care atunci cand ti le amintesti realizezi ca nu leai putea uita:))
asa ca mie miau venit cateva in minte si o sa va zic si voua the funny moments


ok, scrise poate nu vor fi atat de fun dar cei care vi le amintiti cu siguranta veti rade:))

so..

ORA DE ROMANA

profa noastra ed romana is the best! asta e clar...si la un mom dat intro ora, dupa ce nea tot explicat locutiunile, nea pus sa facem cateva cu verbul "a lua".
si noi am inceput..

Profa: - A lua-o la sanatoasa
Mita: -A-si lua talpasita

si in timp ce noi ziceam Ady statea canditor cand deodata a strigat:

-A luao-n mana!
=)))))

ISTO

stiu ca printr-a cincea la istorie profa ne povestea de nu mai stiu ce regi regine si nu mai stiu despre ce era vorba dar profa a zis cva de genu:

Profa: -Si sau aruncat in apa.
Ady:- Asa..pur si simplu?
Profa: -Da sau sinucis amandoi!

iar eu care tocmai ma trezisem din somn am strigat:

-Sau sinucis unu pe altu?!!

PAUZA

acum cateva zile colegul nostru Mita venise la 9 la scoala pt ca snt sigura ca nu sa trezit. si cum statea el frumos pe scaun iar noi cu gasca de fete la geam imi sopteste alexxa:

- Mita are slitu deschis la pantaloni!:))

mai intai am ras dar apoi, pt ca am eu pasarici pe el (scuzatimi expresia:))) mam trezit strigand zambareata:

Eu: - Mita!!
Mita: -Da?
Eu:- Tu teai inchis la pantaloni cand ai plecat de acasa??:))))

eram pe jos de ras dar Mita saracu se inrosise tot si nici macar cand a incercat sa dreaga situatia cu replica "De ce? te intereseaza?" nu ia mai functionat si a iesit rusinat pe hol.
evident, am observat ca sa suparat si simtindu-ma prost am iesit pe hol, unde lam gasit stand singuratic, si iam cerut scuze:d

HORROR IN DIRECT LA DESEN!!

ok, orele de desen snt cu siguranta cele mai amuzante si ciudate ore din tot orarul:)) profa noastra e cam nebuna si fara gluma, ni sa spus ca e instabila cu nervii pt ca a si rupt vreo doua cataloage deci e cam scarry plus ca mai si da in noi (mrg in boi aia enervanti cm sa nu dai?!).
so evident noua nu ne e frica de o amarata de babornita iar in ultima ora cu ea, pt ca ne incheiase si mediile, neam batut joc rau de tot pana a chemato pe diriga:))

1. la un moment dat profa sa dus pe la unu Iulian si la pus sa deseneze cva ca na facut nimic toata ora bla bla. mai erau doar 10 min. pana se suna iar Iulian ia raspuns:

- Pai nu mai am timp!

iar profa alarmata:

- Timpul inseamna bani! =))))))))))))))))

2. la un moment dat Damian ia spus ceva iar ea:

- Nu te lua dupa ei! Astia vor infunda puscaria!=)))

3. Mai pe la mojlocul semestrului, cand profa deabea venise in scoala ne tot intreba unde e cancelaria iar intruna din zile:

profa: Unde e cancelaria?
eu: sus! (cancelaria e de fapt la 1 ioar eu o trimiteam la 3)
profa: multumesc..

in timp ce noi nu mai puteam de ras si ne stranseseram toti pe coridor o vad pe profa cum coboara in jos iar copii o intreaba daca sa ratacit la care profa se intoarce si zice:

- Eu ma plimb doar!! mati intrerupt din plimbarea mea pe scari!

=)))))))))

4. In clasa noastra e unu care cica se crede terorist dar defapt nu face nimic niciodata doar are cele mai proaste medii si  toti profii is detesta:))
asa ca Elvin a inceput sa strice prin clasa in ora de desen si profa enervata:

profa: Handicapatule!
Elvin: nu ma inttereseaza ca sunt handicapat!!!!!
=))

ORA DE MATE

in ora de mate e o atmosfera destul de booring dar si scarry din cauza profei:))

asa ca odata, intrun moment care cica ar fi vrut sa fie important iar ea sa ne ofere o lectie de viata nea zis:

- si temele cine le face? vreti sa vi le rezolve mama! of..saraca de ea, daca ar mai fi trait ar fi venit sa vi le rezolve...

si in timp ce probabil profa se gandea la mama ei iar eu evident pic mereu ca tampita mam trezit spunand:

- Dar mama mea traieste!!

-----------------------------------------------------------------------

astea snt doar cateva chestii pe care leam facut noi si snt cu adevarat haioase. si totul, tot, pur sis implu nu poti uita. si iti demonstreaza ca "the school life is not as hard as it seems".

ideea e ca iti dai seama ca in orice lucru rau exista si o parte buna.;)






ps: melodia nu are neapp legatura cu ceea ce am scris dar imi exprima libertatea. snt sigura ac o stiti cu totii iar miemi vine destul de des in minte. (daca nu o recunoasteti dati la refren si sigur va lamuriti). si nush exprima pt mn ceva ff important. adica eu nu vreau as trec prin viata ac cineva inexistent. deaia nici nu prea ma intereseaza regulile la fel de mult ca pe ceilalti sau cm ma comport cu unu si cu altu. pt mn snt importante cateva persoane. restu'....snt restu':))

I AIN'T GONNA LIVE FOREVER !!

Un comentariu:

  1. bai ce postare buna... am ras cu lacrimi. chiar am uitat de faza de la mate cu mama... dar ce tot zic eu. lol ca nu am uitat doar ca o aveam undeva in fundul (scz pt ex)mintii mele.
    si aia la desen cu elvin
    cat am mai ras dupa ea... si cu cancelaria si cum se plimba ea pe scara profesorilor... offf
    asta imi place la tine.
    ahhh si melodia
    stii cat am ask in ultima vreme?..
    o stiam si acum am redescoperit-o de la postarea aia cu TH...

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde