luni, 10 ianuarie 2011

Happy B-day ALEXXA!:*:*

ieri a fost ziua unei prietene bune.
well, da o stiti cu totii pe alexxa.
si scz ca nam scris de ieri pt ca de fapt si de drept ieri a fost ziua ei dar am avut o miiiica probl cu tampitu de net! dar azi mergeee!! yeppyyy!!!

so!.

LMA alexxa sa ai tot ceti doresti si completeaza tu lista:))

ziua ei am sarbatorito la patinuar/patinoar mrg.:))
am avut parte de muuuullteee "delicateturi" si mor de ciuda din cauza noi mele vorbe pe care am dezvoltato "nu mai ai o a2a sansa".
si ieri am ratato dintrun motiv and I'M SICK OF IT!.

mrg...calm.:d

deci am vazut muuuulte "bombonele", am mancat de la NORD SEE (by the way, sis'....eu nus mancacioasa!!!!!!):d

era sa cad pe patinuar/patinoar (a naibii romana). si ne tineam toate de mana cand patinam:))
si am vazt si filmul despre care vascriu tot aici.

so...pt a nu stiu cata oara va recomand un al nu stiu catelea movie:))
vbesc despre coedia YOU, AGAIN! desore care poate ati auzit sau nu dar care e genu de comedie ff misto la care chiar razi. e pe la mijloc cam intre LITTLE FOCKERS si VIATA ASA CUM E EA.
so...GO AND SEE IT! (prea multe caps-uri)
--o poveste despre dusmani(ce) cre se intalnesc peste cati va ani si sunt nevoite sa intemeieze impreuna o familie unita

akm as vrea sa vad "turistul" (ca sa nu mai folosim caps:d), "3 zile de cosmar" siiiiii siiiiiii PIRATIII DIN CARAIBEE!!! (need caps!:))). deabea astept:x
Johnny Deep:x:x

cm am citit eu intro carte dea mea k vampiri ca una visa la o combinatia intre Zac Efron si Johnny Deep (yaaaammmmmmyyy).



so...ziua lu Alexxa fun and cool!

LMA again:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde