sâmbătă, 15 ianuarie 2011

when a simple person can make u smile(:

cu totii avem cel putin cate o zi incare sntem gen "bleah" cand in general am fi de fapt gen "yeyy".
eu marti am avut o zi "ohhh my god!!" si habar naveam ce se intampla cu mn doar ca 1.nam chef de nimic 2.nam chef de nimic:d...so cu toate durerile mele, oboseala si leneveala am mai primit si tragica noutate ca nu miam adus un rezumat la romana so andreea mama scoalate fuguta si dute repejor-repejor sati ieei rezumatu de aks ca deh mai e si romana...
si dupa...sincer numi mai amintesc prea mult din ziua aia:d
dupamiaza parca mia picat cerun cap cand trebuia sa mai merg si la engleza sa fac iar drumu ala cu care mam obisnuit de atatia ani si devine deja booring incat am inceput sa ma gandesc la tot felul de aleiutite pe care as putea sa o iau ca sa nu mai parcurg acelasi si acelasi drum...

dar la engleza, as usual, a fost prea taree!! deci am un top de profe:

1.profa de romana
2.profa de engleza (a mea personala:)))
3.profa de bio

si meditatiile au fost ac deobicei o placere si mam distrat de nam mai putut!! si pt ca intarziasem 20 de min ca de!..nea tinut pe mine si pe un tip stefan o juma de ora imp.
si atunci a inceput nebunia de parca nu era destula doar k mn si profa=))))

deci a fost prea taree!!
am ajuns la concluzia ca pana si o singura persoana intro zi te poate face sa zambesti. asa ca pe drum spre casa am zambit tot drumu' gandinduma la acea ora de engleza. si ma amuza cat de sad fusesem toata ziua si cat imi venea sa topai akm.
si nu conteaza cat de mult cunosti acea persoana. poate suna ciudat dar chiar mam gandit ca fiecare lucru care se intampla intro zi se intampla cu un scop. fiecare om pe carel cunosti iti poate schimba ziua, poate viata, poate caracteru (dada cunoastem).

one single person can make you smile:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde