marți, 4 ianuarie 2011

Revenireee in forta ba!!:))

helaaaauuu:d:D

dupa postarea cu 2011 si vacanta la munte plus baiatu ala pe care mia fost ff greu sal las in urna:(( inca ma gandesc la el ce superb era:(...am revenit acasa!!! si sev pare ca intru in ritn avand in vedre ca deja ma doare capu de leneveala deci inseamna ca totul a revenit la normal:))

asa ca, revin in forta. am catev a postari azi pt voi defapt, idei de postari.

vad ca unii tot nu se schimba da mrg:))
am vazt si ca unii raman la fel in sensul bun:x:X

...adica am mai vazzut si ca, acum, cand ma uit la taote postarile de pe 20101 ..ele sunt dovada vie a hmnn...felului in care am ...evoluat?:)))) nu ma nu. a felului in care mam schimbat,.. felul in car4e am inceput si destramat prietenii cu unii si altii.

felul cm akm ma simt altfel.

nu o sa va multumesc ca vati uitat pe blogul meu pt ca deabea in august se face un an de cand scriu deci mai aveti de astepat=))

am eemotii...incepe iar sc si in acest semestru voi da tot din mine (la propriu) sper doar sa nu mi se strice dispozitia dar...I'll BE OKAY!!:d

altceva....o da! iar imi schimb aspectul blogului=)) adevarul e ca  fac pt ca simt ca trec de la un stadiu la altul. akm "funny in spul" ma face sa am simt mai copilaroasa. SI imi place la nebuniee sa fiu copilaroasa!!! dar dejka ma simt si mai zapacita decat snt deci nush sa explic dar o sal schimb si gata:))

comentezi? ca eu capul til retez=)))

o! si..app gaby! nush ce fac cu povestea aia dar momentan nu ma simt nevoita sa recurg la amintiri. sincer? am uitat tot! nu stiti cat snt de bucuroasa!! e ff misto sa simti ca nutimai pasa de ce crede "acela" si ca poti vbi k el normal. fas:)) asa ca..nush cand dar mai dureaza pana scriu.

si app de asta poza pe care am puso e pe o plaja. si, ca orice poza pe care o pun exprima ceva (pt mine) nush daca si pt voi.
exprima faptul ca, eu zic papa 2010 si intru in 2011 dar nu  in orice fel. imi iau la revedere de la momentele din vara anului 2010 atunci cand viata mea a inceput as se schimbe. cand am inceput eu sa ma schimb.
vara aia reprezinta de fapt, momentul cel mai greu de lasat in urma.
so...goodbye summer2010:(



asa... deci...

ce deci??

sa incepem !!!

WELCOME DEAR BLOG IN 2011!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde