luni, 24 ianuarie 2011

The Pretty Reckless- Miss Nothing

so....song of the day!!
pana akm nam mai pus pretty reckless dar o as incep sa pun pt ca sincer zilele astea am ascultat ff mult. si uitati o mel dea lor in care lu Taylor nui suna vocea ca o drogata (cu toate ca tocmai deaia imi plac melodiile ei pt vocea ei de drogata nush dc:)))

si chiar imi place mel. exprima cva special pt mn mai ales faptul ca paote pur si simplu ar trebui sa fi "Miss Nothing" uneori (sau mister mrg ac mai snteti si baieti p'aicisa:)))

imi plk ff mult. inca o mel cu acre am rock-uito pe gaby!! so misiunea merge merge:))
app. chiar imi place Taylor Momsen cm arata:d mrg poate voua nu dar mie da so STFU:))

deci ascultatio pt ca desi rock, nu e rea deloc:d mrg eu o iubesc ma refer ca pt voi poate nu e chiar asa rea pt astia anti-rock:)) (care sper ac nus atat de anti pe cat sustin pt ca dak au ascultat mel mele de la "when words fail music speaks" si leau placut tre sa le aduc la cunostinta ca toate erau rock in caz ca nu stiu deja:)))


so...:X  http://www.youtube.com/watch?v=j4FsnpVSaXk

3 comentarii:

  1. Deci bineinteles ca trebuie sa mearga misiunea:)) continua...melodia e chiar misto(daca spun chiar eu asta:)))...sincer

    RăspundețiȘtergere
  2. pai deci
    m-ai atins la corason cu melodia sata
    si mie imi place fff tare so datii drumul la ask

    XO

    RăspundețiȘtergere
  3. @sunshine: corasonuu:x
    @I smile..: vezi tu ce te rockuiesc:p:))

    RăspundețiȘtergere

"Be yourself. Everyone else is already taken."

-Oscar Wilde